۱۳۹۵ اسفند ۲۱, شنبه

شبكه تلويزيوني من و تو " چشم و چراغ " ملت ايران !!



گويا قرار است در دوران سياه جمهوري اسلامي هرز چندي با تاسف بسيار شاهد ان باشيم كه يك شخص محترم و خوش سابقه به دام نقشه هاي شيطاني از سوي رژيم ولايت مطلقه فقيه گرفتار ايد و به راستي كه بسيار ناگوار و رنج آور است !



اخرين نمونه از اين دام جمهوري اسلامي را در مورد شخصي محترم و ارزشمند ديديم كه جناب حسن اعتمادي است و انگار اين توطئه هميشه فعال بايد كه كماكان پيرامون چهره هاي خوشنام ايراني ديده شود !
 
بِنا نداشتم كه در باره ويديو منتشر شده از اقاي حسن اعتمادي در باره شبكه من و تو واكنشي نشان دهم هرچند كه اطلاعات ايشان درست نبود ، اما وقتي مصاحبه ايشان را با عليرضا ميبدي ديديم كه در كمال تعجب انها را تكذيب كرد و ناباورانه گفت : كيوان عباسي به اتفاق رها و چند جوان ديگر از يك تلويزيون اينترنتي ، تلويزيوني درست كردند كه الان "چشم و چراغ " ملت ايران است !
تصميم گرفتم بر خلاف ميل باطني ام و احترامي كه براي ايشان به عنوان يك فرد سياسي و وطن پرست قائل هستم ، مطلبي را قلمي كنم :
اولا كساني كه از صداي امريكا با ايشان براي انجام مصاحبه تماس گرفتند ، با من هم اين تماس را برقرار كردند ، اما در خواست مصاحبه با صداي امريكا را در باره رسانه هاي خارج از كشور بِنا به دلايلي قبول نكردم!
دوستان جواني هم قبلا از طريق اسكايپ با من در باره شبكه من و تو صحبت كردند و بعد هم ان مصاحبه در سايت خبرگزاري فارس وابسته به اطلاعات و امنيت جمهوري اسلامي ، گذاشته شد و من شخصا أصلا هيچ مشكلي با ان نداشتم !.. من كه با انها مصاحبه نكرده بودم و اگر بخشي از نظام جمهوري اسلامي مخالف خط اين شبكه هستند و بخش ديگر به عنوان اصلاح طلب موافق هستند ، اين مشكل خود انهاست ، من چرا بايد به عنوان مخالف نظام ولايت مطلقه فقيه با اصلاح طلبها يكي باشم و با اين شبكه مخالفت نكنم !
 
اگر هر ايراني با تمام وجود در پي سرنگوني و براندازي جمهوري اسلامي باشد ، هرگز با راه و روش به اصطلاح اصلاح طلبان سر سازگاري نشان نميدهد و بايد دانست كه رژيم اخوندي تا امروز بسياري از چهره ها را با همين ترفند إصلاحات به نا كجا أباد كشانده است !

 
جناب اعتمادي عزيز چنانچه در همه حال حساب خود را از جماعت ريا كار اصلاح طلب جدا ساخته بود ، بدون ترديد در اين روزهاي گذشته تا اين اندازه اشفته حال نمي شد و به دنبال انكار نقطه نظرات خود در مورد شبكه "من و تو " بر نمي امد!
 
البته در اين ميان يك نكته حساس نيز وجود دارد و ان هم عشق بدون چون و چرا پدر به فرزند است و لابد همين عشق جناب اعتمادي را به انجا كشانده كه شبكه من و تو را "چشم و چراغ "ملت ايران بداند كه با توجه به شناخت قبلي بنده از نظر ايشان پيرامون " من و تو " ، و برخورد هاي غير قابل تحمل در زمان حضور جناب اعتمادي در اين شبكه ، هرگز اين " چشم و چراغ " نمي تواند باور قلبي جناب حسن اعتمادي باشد !
 
بازهم لازم به ياداوري به ويژه به نسل جوان ايران است كه شبكه من و تو با سرمايه و پول اهدايي از سوي كساني به نمايش در امده است كه حفظ نظام جمهوري اسلامي و پشتيباني از جااندازاني بنام اصلاح طلب به عنوان أصل اول بشمار امده و سرگرم ساختن مردم به خاك سياه نشسته نيز خط توليد برنامه هاي اين شبكه را ترسيم كرده است ( اكادمي گوگوش ، مسابقه تخته ، شعر يادت نره ، بفرمايد شام ، استيج و ....) اينگونه است كه شبكه "من و تو " نيز همچون سيماي جمهوري اسلامي همه گاه بايد خط قرمز را رعايت كند و ان هم احترام و اعتبار تمام و كمال نسبت به رهبر يعني خامنه اي است !
پرسش پاياني از جناب اعتمادي اين است كه شبكه "من و تو " با چنين حال و هوايي ، به واقع چگونه  مي تواند "چشم و چراغ " ملتي باشد كه جمهوري اسلامي از هرگونه جنايت و غارت نسبت به اين ملت در ٣٨ سال گذشته پرهيز نكرده است ؟!

محض ياداوري به جناب حسن اعتمادي بايد اشاره اي داشته باشم به ان زمان كه ايشان سردبير " اتاق خبر " شبكه من و تو بودند و در ان هنگام از پخش خبر و گزارش شكايت شاهزاده رضا پهلوي از خامنه اي در دادگاهي در المان جلوگيري شد كه با نظر كيوان عباسي مدير اين شبكه اين اتفاق افتاد!
همانطور كه قبلا هم نوشته بودم ، شبكه من و تو هيچ ارتباطي با وزارت دفاع امريكا ( پنتاگون ) ندارد و صاحبان اصلي خانواده دزد هاشمي رفسنجاني هستند كه پولهاي زيادي را از ايران خارج كردند و با راهنمايي و هدايت انگليسي ها ان را به عنوان يك سازمان خيريه تحت عنوان كارهاي فرهنگي براي ايران در كانادا به ثبت رسانند كه بخشي از ان شبكه من و تو است كه با بودجه 10 تا 15 ميليون دلاري اداره مي شود!



در پايان لازم است اشاره اي به مستند هاي تهيه شده در شبكه تلويزيوني " من و تو " داشته باشم كه خيلي ها را بيراهه برده و اين پرسش كه چرا بايد تماشاگران اين مستند ها ، فقط و فقط با گذشته گره بخورند و از " امروز " هيج خبري نباشد !
پرداختن به شاپور بختيار ، فريدون فرخزاد ، فرح پهلوي ، محمد رضا شاه پهلوي  فقط بازي در گذشته هاست و از طرفي از نقطه نظر سياسي ، سوژه هاي سوخته هستند كه ديگري هيچ تأثيري در شرايط امروز ندارند !...... امير برادران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر