۱۳۹۳ آذر ۱۶, یکشنبه

گردن کلفت های فوتبال کثیف جمهوری اسلامی !

بدون هیچ شک و تردید امیر عابدینی یکی از شالارتان های این فوتبال کثیف جمهوری اسلامی است و بر اساس روحیه و شخصیتی که دارد توانسته   حلقه خود که حاج FAT الله زاده( کثیف ترین مدیر ورزش بعد از انقلاب )  باشد را پیدا کند و در کنار او در این برنامه تلویزیونی بنشیند و بگوید : 36 سال در نظام جمهوری اسلامی مدیرهستم و هنوز یک مورد ندارم !!!

ایشان فراموش کرده که در اولین دوره ای که علی کفاشیان را برای رئیس فدارسیون فوتبال انتخاب ( انتصاب ) کردند ، در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد گفت : آقای علی آبادی  به من تلفن کرد و گفت بیاید در این به اصطلاح انتخابات شرکت کنید و به کفاشیان رای بدهید ، من خودم بعد کفاشیان  را بر می دارم !!! یعنی شرکت در یک کار غلط که تا به امروز فوتبال تاوان آن را دارد میدهد !

امیر عابدینی زمانی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود مهدی مهدوی کیا را قبل از اینکه به آلمان برود به انگلستان برد تا با با شگاه تاتنهام قراداد ببندد ، بعد از حضور در باشگاه تاتنهام و جلسه با مدیران این باشگاه ، مسئله منتفی شد و امیر عابدینی به ایران برگشت . روزنامه دیلی میرو چاپ انگلستان در مورد انجام نشدن این قرارداد نوشت که مدیر برنامه های مهدی مهدوی کیا  پیشنهاد پول زیر میزی کرده بود و باشگاه تاتنهام قبول نکرده و مسئله را منتفی اعلام کرد !

اما امیر عابدینی  در برگشت به تهران در پاسخ به این پرسش که چرا قرارداد انجام نشد گفت : مدیران باشگاه تاتنهام یهودی هستند و ما با آنها معامله نخواهیم کرد !!!

برای معرفی درست امیر عابدینی ، باید اشاره کنم به این جمله محمد مایلی کهن که گفته : شما آخرش هستید آقای عابدینی !




امیر رضا خادم هم به درستی به آنها گفت : دو تا گردن کلفت ! یعنی دو دزد که در سالهای بعد از انقلاب خیانت بزرگی به فوتبال  و نسل جوان ایران کردند!

http://footballitarin.com/video_page.php?id=12769

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر