۱۳۹۳ اسفند ۱, جمعه

اصلاحات و بازهم فریب مردم !

اصلاحات و بازهم فریب مردم !

در هفته های اخیر افشاگری در باره فساد و الودگی در فارسیون فوتبال جمهوری اسلامی به قدری بالا گرفته که امنتیتی های حاکم بر فوتبال بار دیگر دست به همان فریب شناخته شده  یعنی اصلاحات در چند پست فدارسیون فوتبال زدند تا با برکناری نایب رئیس و  دبیر کل به قول معروف ابها از اسیاب بیافتد.

جابجایی و چیزی با عنوان اصلاحات در فدارسیون فوتبال نمی تواند سرپوشی بر فساد گسترده و بی حد و اندازه در فدارسیون بگذارد  و حالا نقش علی کفاشیان نیز در حیف و میل های مالی و رابطه با یاران بیرونی بیش از پیش بر ملا شده است
در تاریخ فوتبال ایران هیچ  مسئول فدارسیونی به اندازه  علی کفاشیان این همه از طرف رسانه ها و مردم مورد انتقاد قرار نگرفته  ، کفاشیان از زمانی که در راس فدارسیون فوتبال قرار گرفته بیش از پنج مسئول ورزش عوض شده ، اما او اما همچنان برسر کار است و در تمامی این دوران ، همیشه لبخندی میزد و منتقدان را به مسخره می گیردو اعتقاد داره که او را هل دادن تو فوتبال !!!



این روزها بسیاری خبرنگاران داخلی به افشای فساد مالی فدارسیون و شخص کفاشیان پرداختند  وجالب اینجاست که مسئولان رده بالاتر  ،  یک مدیر فاسد   دیگری  بنام امیر عابدینی را به عنوان سخنگوی بررسی صورت های مالی فدراسیون ! مامور کردن تا از ناپدید شدن 900 هزار دلار در فدراسیون و موضوع «سید مصطفی طباطباییان»  مدیر امور مالی فدراسیون فوتبال ایران که  درحقیقت «برادر همسر علی کفاشیان» است و مسئله دریافت حواله خودرو و بسیاری دیگر از قبیل تخلف ها  ، پرده بردارند!!!



از طرفی هم نزدیک به چند هفته است که   از احضار هوشنگ مقدس تاجری در دوبی که به گفته خودش کارش جابجایی پولهای کی روش است ، توسط نهادهاي نظارتي و قضايي مي گذرد. حساب بانكيِ این تاجر ایرانی مقیم دوبی ، محل آمد و شد ميليون ها دلار فوتبال ايران بود. همان پول هايي كه علي كفاشيان می گوید :"اين پول ها بيت المال نيست و خودمان بدست آورديم" او حالا سكوت كرده چون شريك تجاري فراري است و مهلت دوهفته اي كه خودش خواسته بود، تمام شده است.



ان چیزی که مسلم است علی كفاشيان را نيروهاي اطلاعاتي و امنیتی سر كار آوردند ! چون فوتبال در سطح ملي در دست نيروهاي اطلاعاتي و امنیتی است و امروز هم كسي مثل کارلوس كيروش كه براي خيلي ها يك فرد مناسب براي تيم ملي هست و تبليغات كاذبي هم برايش راه انداختند ، دقيقا ميداند كه از چه طریفی برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شده  و در واقع چه كساني فوتبال را در ایران اداره مي كنند و براي همين هم چسبيد به كفاشيان كه من با او صحبت كردم و به کفاشیان اعتماد دارم!!!
حالا اكر عده ای فكر مي كنيد كه با افشاگري در مورد فساد مالي فدارسيون مي شود كفاشيان را برداشت، به نظر خيال باطلي بايد باشد ، چون همان كساني كه او را آوردند صدها برابر از اين پول ها را خودشان بالا و پايين كردند !

 البته هر كسي در اين سيستم مافيايي تاريخ مصرفي هم دارد كه در زمان خودش انجام خواهد شد !




اما حالا يك پرسش اساسی ، فرض كنيم كفاشيان را هم بر داشتند ، خوب چه مي شود ؟ كي قراره بياد ؟ مگر چيزي عوض خواهد شد ؟.....خانه ظاهرا از پاي بست ويران است !

نجات فوتبال كه تصويري از كل جامعه ايران است ، فقط در صورت تغییرات  نظام امكان پذير خواهد بود !


بنابراین هرگز گمان نمی کنیم که فوتبال را می توان در بسالط سراسر الوده با کمترین پاکسازی همراه ببینیم که با تعریفی دیگروقتی  نام اصلاحات در رژیم اسلامی تکرار می شود و باید همیشه به هوش باشیم که در عمل اصلاحات همان فریب مردم است!....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر