۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

بازهم سو استفاده سیاسی و امنیتی از فوتبال !


چهارشنبه گذشته و پس از ماه ها سکوهای خالی در ورزشگاه بزرگ ازادی ، بار دیگر این ورزشگاه لبریز از تماشاگر شد تا پرسپولیس بتواند شکست در دیدار رفت را تلافی کند و با یک گل بر النصر عربستان در چارچوب قهرمانی باشگاه های اسیا پیروز شود . برای پر کردن ورزشگاه و تبلیغاتی گسترده از این حضور صد هزار نفری فقط چیزی حدود یک میلیارد تومان توسط سردار حسین هدایتی از سرداران سپاه پاسداران برای بلیط های رایگان هزنیه شد که به راستی مبلغی مثل صفر برای گردانندگان  فوتبال  در جمهوری اسلامی می تواند  باشد !!




 سوای بلیط های مجانی برای همه تماشاگران ،  در گیریهای سیاسی ، اقتصادی و تا حدودی نظامی میان جمهوری اسلامی با عربستان سعودی در این روزها که عربستان را بزرگترین دشمن نظام ولایت فقیه  ساخته تا جای امریکا و اسرئیل را بگیرید ، نقشی بزرگ در نشاندن تماشاگر صد هزار نفری به ازادی  داشت !

 علاوه بر ان  ، عربستان سعودی در فوتبال نیز برای به ویژه نسل امروز ایران یک دشمن همیشگی به شمار میاید و آن شکست تلخ  از بحرین در منامه که منجر به حضور عربستان در جام جهانی  2002 و دور افتخار بحرینی ها با پرچم عربستان سعودی شد  ،  کینه ای در دل دوستدران فوتبال ایران کاشته است که شاید هیچگاه از بین نرود !


چهارشنبه گذشته باز هم روزی بود که فوتبال ما  با حال و هوایی کاملا غیر فوتبالی  همراه بود و بار دیگر این فوتبال  وسیله ای شد برای سو استفاده های سیاسی و امنیتی !....امیر برادران  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر