۱۳۹۵ بهمن ۱۴, پنجشنبه

خانم گوگوش و مقایسه خانه با بیگانه !

خانم گوگوش و مقایسه خانه با بیگانه !

در کار هنری و استعداد کم نظیر و شاید هم بی نظیر خانم گوگوش هیچ حرف و سخنی وجود ندارد و به ویژه در دوران طلایی ایران یعنی دهه 47 تا 57 خورشیدی ، بهترین اثار این خواننده بزرگ مثل دیگر بزرگان عرصه موسیقی ما انتشار یافت که هنوز هم گوگوش در هر کنسرت با همان ترانه های ماندگار می تواند حاضران را راضی کند !
گوگوش  اما  هر چقدر در هنر و خوانندگی پر مایه و استثنایی هست ، اما در وظیفه و مسئولیت اجتماعی و مردمی خود چیز چندانی برای عرصه ندارد و یک مردود همیشگی نشان داده است !




آخرین نمایش ساختگی خانم گوگوش در گفتگوی دو- سه دقیقه ای با کانال تلویزیونی یورنیوز همین چند روز پیش به اجرا در امد که این بار گوگوش شاهکار داشت تا به قول معروف " تا سیه رو شود ، هر که در او غش باشد " !
خانم گوگوش بر خلاف آن آهنگهای دلنشین که در ان روزگار زیبا و فراموش نشدنی  به مردم ایران  تقدیم نمود و تمام انها از دل او برامد تا بر دلها بنشیند ، در این مصاحبه ساختگی و طراحی شده براستی نمیدانست که چه چیزی را در نهایت نا اگاهی  به زبان می اورد تا حکایت از فریب و ریاکاری او به هنگام امور ملی و مردمی داشته  باشد !



خانم گوگوش گویا هنوز هم در هفتمین  دهه زندگانی خود نمیداند که برای هر انسان -  البته اگر به اصول انسانی پایبند باشد - زادگاه از چنان ارزش و اهمیتی برخودار است که با هیچ کجای این دنیا نمی تواند قابل مقایسه باشد !
خانم گوگوش به عنوان یک ایرانی فرودگاه ایران را  با فرودگاه امریکا یکی دانست که می تواند این معنا را بدهد که یک انسان خانه خود را با خانه همسایه ای یکی بداند که تازه ان همسایه ماله هفت کوچه ان طرف تر است !
براستی این خواننده سرشناس ایرانی چگونه تن به این نمایش مسخره داد که جمهوری اسلامی را با حکومت امریکا در یک کفه ترازو قرار دهد و ترس از بازگشت به تهران در حکومت اخوندی را با بیم از سفربه امریکا به دنبال فرمان رئیس جمهور  امریکا  در خصوص ممنوعیت هفت کشوراز جمله جمهوری اسلامی   یکی بداند !؟
کدام انسانی این اجازه را به خود میدهد تا خانه و زادگاه خود را با خانه غریبه و بیگانه مقایسه کند و دم از خانه دوم بزند ؟!
میلیونها ایرانی در این 38 سال مصیبت بار ناگزیر به ترک وطن و خانه شدند و نمی توانند به سرزمین مادری بازگردنند و در این شرایط ، خانم گوگوش پس از این همه سال ، نگرانی بزرگ خود را بابت ترس از ناراحتی ها احتمالی در بازگشت به امریکا قلمداد عنوان میکند!

خانم گوگوش در این 38 سال نکبت بار و سیاه و شوم که جمهوری اسلامی به ایران و ایرانی تحمیل کرده است ، هرگز کلمه ای در دفاع از خانه و ساکنان به حق ان به زبان نیاورده و همیشه با گفتاری فریب کارانه به دنبال ان بوده تا به قول قدیمی ها  "نه سیخ بسوزد و نه کباب" !
بازهم باید یا آوری کنیم که هر نام اشنایی در یک سرزمین وقتی میتواند در کنار مردم بیاستد  که از منافع شخصی بگذرد و هیچ چیز را  بالاتر از منافع ملی نداند!

خانم گوگوش همه گاه نشان داده که فقط و فقط منافع شخصی را می شناسد و از این خواننده بزرگ هیچگاه نباید انتظار گفتار و رفتاری در جهت منافع مردم داشت !....امیر برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر