۱۳۹۵ بهمن ۱۳, چهارشنبه

ايران در انتظار روزهاي سرنوشت ساز!

ايران در انتظار روزهاي سرنوشت ساز!
انبار باروت ، منتظر يك جرقه !


وقتي ميدانيم كه فوتبال هر كشور به درستي اينه اي از اوضاع و احوال اقتصادي ، سياسي ، اجتماعي و فرهنگي ان است ، بايد بگويم كه فوتبال در سيستم مافيايي جمهوري اسلامي در طول عمر ٣٨ ساله اين رژيم ، هرگز به اين اندازه دچار گرفتاري و تنگنا نبوده است !



بي پولي و بدهكاري تا انجا گريبان فوتبال به اصطلاح حرفه اي جمهوري اسلامي را گرفته است كه هر روز يك تيم اعلام ميكند كه ديگر توان حضور در مسابقات را ندارد و بازيكنان نيز از اعتصاب مي گويند !
 
در اين رهگذر چوب سنگين بي پولي بر پيكر باشگاه استقلال فرود امد كه نامه ارسالي فيفا به اين باشگاه بايد يك ماه در اين كشو و ان كشوي مديران باشگاه استقلال گم و گور ميشد تا محروميت بابت بدهكاري به يك بازيكن خارجي عملي شود !
تغيير و تحولات در سياست هاي كلان جهاني يعني در امريكا و اروپا در اين چند هفته گذشته حكايت از ان دارد كه ديگر ماه عسل جمهوري اسلامي با باراك حسين اوباما به پايان رسيده و فصل تازه اي براي رژيم اخوندي اغاز گذشته است !
واقعيت و حقيقت اين است كه فضاي خارج از ايران به سرعت برابر جمهوري اسلامي در حال تغيير است و داخل كشور نيز تا انجا فشرده و دچار تنش و بحران است كه پنداري يك انبار باروت در انتظار يك جرقه است !
هفته ها و ماه هاي اينده براي ايران و ايراني ابستن حوادث و روزهاي سرنوشت سازي است كه به راحتي مي توان اغاز ان را در همين فوتبال جمهوري اسلامي تماشا كرد كه حتي شايد اين فصل ليگ به اصطلاح حرفه اي به اخر خط نرسد !
ضمن انكه كارلوس كي روش نيز در اين روزها بيش از پيش پا در هوا نشان ميدهد و سرمربي برتغالي تيم ملي هم شايد عيد نوروز را مثل سال گذشته در تلويزيون اخوندي ، مهمان برادر رئيس حراست وقت وزارت ورزش نباشد و نوروز ٩٦ را ديگر نبيند !


يادمان باشد كه حضور كي روش پنج سال پيش به شكلي كاملا غير ورزشي و صد در صد سياسي رقم خورد و پايان عمر كي روش در فوتبال ملي ايران مي تواند گوياي پايان فوتبال مافيايي در رژيمي فاسد باشد كه بي گمان اين اتفاق با پيامد هاي سنگيني براي سرنگوني همراه خواهد بود !.... امير برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر