۱۳۹۲ شهریور ۲۹, جمعه

سردارهای آویزان فوتبال !

سرداررویانیان: نامی از داوری نمی‌برم اما فصل گذشته قبل از یک بازی حساس ساعت 10 صبح داور بازی گفته بود بیایید در خیابان فلان آدرس 60 میلیون تومان به من بدهید تا بازی را به نفع شما تمام کنم‌، فوتبال ما این است که می بینید. این مثال را زدم تا خیلی ها که از پشت پرده فوتبال آگاه نیستند آگاه شوند، بیش از این چیزی نمی‌گویم!!!



چرا نباید بگوید؟ اگر اسم داور را بیاورید خیلی مسائل را می توان حل کرد...
حدود سه سال پیش هم سردار آجرولو در صفحه تلویزیون ظاهر شد و به خاطر آب خوردن علی کریمی در تمرین و در ماه رمضان.....گفت : من پاسدار انقلاب هستم....سردار سپاه پاسداران و حافظ منافع انقلاب اسلامی  و فقط برای فوتبال اینجا نیستم...!!!!



اما همین سردار،  شش ماه قبل از آن رئیس اتحادیه باشگاه ها هم بود... جلسه سالانه مجمع فدارسیون فوتبال هم تشکیل شد  و مشخص شد که از 350 میلیاردی که برای فوتبال هزینه شده ، برای 150 میلیارد آن هیچ رسیدی وجود ندارد!!!...این سردار سکوت کرد و هیچی نگفت!!! ..


بعد برای علی کریمی مشغله ای بپا کرد...اینها آویزان های ورزش و فوتبال هستند که فقط حرف را بر اساس منافع خودشان میزند!!!....امثال سردار رویانیان ...از این پولها 60 میلیون حالا بیشتر یا کمترمطمئن باشید که  داده اند !!!!بآب خوردن کریمیع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر