۱۳۹۳ مرداد ۲۹, چهارشنبه

موضوع تمدید قرارداد کی روش؛ توطئه ای دیگر با نقاب جوانگرایی !

موضوع تمدید قرارداد کی روش؛  توطئه ای دیگر با نقاب جوانگرایی !




بیش از یکماه از جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل گذشته و هنوز ماجرای تجدید قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ادامه دارد و به این ترتیب  بیست درصد از زمان برنامه ریزی برای شرکت در جام ملتهای اسیا را به راحتی از دست دادیم .
وقتی حرفها و خبر های هر روزی ، در یکماه گذشته را مرور می کنیم ، می توانیم به توطئه ای تازه برای تحقیر فوتبال ایران پی ببریم که همراه با آن آماده سازی افکار عمومی برای تداوم شکست و ناکامی در قهرمانی آسیا دیده می شود !
تبلیغات دورغین و  هیاهوی فربیکارانه درجام جهانی برای بزرگنمایی مربیگری و کارنامه کی روش زمینه ای را فراهم آورده  تا ساده اندیشان گمان کنند که کی روش می تواند طلسم چهل ساله شکست در جام ملتهای آسیا را بشکند و فوتبال ایران در جایگاهی قرار گیرد که پیش از انقلاب اسلامی توانسته بود سه بار پی در پی جام قهرمانی را بالای سر ببرد !




روی دیگر سکه اما واقعیت و حقیقت نقش بسته است که گردانندگان فوتبال در جمهوری اسلامی بخوبی می دانند که قهرمانی در جام ملتهای آسیا با این بساط امکان پذیر به نظر نمی رسد و از این رو باید ترفندی برای فریب مردم ارائه شود !
وقتی زمزمه های  استفاده از چند بازیکن بالای  شرایط سنی برای حضور در تیم ملی امید از این و آن طرف به گوش رسید  ، ترفند و توطئه را روشن ساخت که قرار است این بازیکنان برای حضور در جام ملتهای آسیا از سوی وینگادا ( سرمربی تیم ملی فوتبال امید ) به کی روش تحویل داده شوند و با جوانگرایی  نباید به دنبال  قهرمانی در آسیا باشیم و هدف بزرگ ، استفاده از این تیم برای صعود و حضور درجام جهانی 2018 روسیه است !!!
این هم یکی از کثیف ترین و بیشرمانه ترین نقشه ها در فوتبال فاسد و مافیایی جمهوری اسلامی است که فقط و فقط برای فریب ساده لوح ها  در جریان است و از همین حالا می خواهند بگویند  که نباید که در پی پیروزی و موفقیت در استرالیا باشیم و باید هدف بزرگتر را بچسبیم!!




مصاحبه مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه با نیامدن کی‌روش زمان آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها از بین می‌رود :
حتما کی‌روش به این موضوع و زمانی که برای آماده سازی تیم نیاز دارد فکر کرده است. او حتی پیش از جام جهانی به فکر جام ملت‌ها بود و همانطور که اشاره کردید جوانگرایی تیم ملی برای این مسابقات بوده و برداشت شخصی من این است که در هفته آینده باید منتظر آمدن کی‌روش باشیم!

 مصاحبه نلو وینگادا سرمربی تیم امید که در این باره به خبرآنلاین می گوید:
« کارلوس در این چند ماه نکات زیادی را درباره لزوم جوان کردن تیم مطرح کرده است. او روی خیلی از جوان های لیگ برنامه دارد و می گوید می توانند به مرور جای بازیکنان پا به سن گذاشته تیم اصلی را بگیرند. کارلوس به من گفته می خواهد 4 یا 5 بازیکن از تیمی که به بازی های آسیایی این چئون می برد را در تیمش برای جام ملت ها داشته باشد!!


در این میان شاید هم قول و قرار های اطلاعات سپاه پاسداران با کی روش به جایی نرسد و آنگاه باید در انتظار خبر سر مربیگری حسین فرکی در تیم ملی و حضور در جام ملتهای آسیا در استرالیا باشیم ( مربی که به توجه قهرمانی تیمش در لیگ سال گذشته ، امسال بیکار وتیمی را نگرفته و همچنان منتظر است ) که در این صورت بازهم خواهند گفت که سرمربی جدید نمی تواند هیچ قولی برای قهرمانی بدهد!
 در صورت این اتفاق ، بهترین مربی در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران یعنی کارلوس کی روش به ساحل نجات خواهد رسید تا جاعلان در جمهوری اسلامی بتواند بر سر انتخاب خود بایستند و کی روش را بدون هیچ جامی در بالاترین مقام فوتبال ملی ایران بکارند!




حرف آخر اینکه ....فوتبال ایران مثل آن سرزمین همیشه افسرده بدجوری در دست دشمنان ایران  و ایرانی قرار دارد و تا روزی که عقل و منطق را سرلوحه نگاه و قضاوت خود قرار ندهیم ، این روز گار سیاه را پایانی نخواهد بود !..............امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر