۱۳۹۳ مرداد ۲۴, جمعه

شالارتان هایی بنام علی کفاشیان و کارلوس کی روش !

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 می‌گوید زمان حضور او در ایران به تصمیم کفاشیان بستگی دارد.
کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین شرایط خود برای حضور در ایران و عقد قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال صحبت کرد.
* این سوال برای همه فوتبالدوستان وجود دارد که شما چه زمانی برای قرارداد بستن به ایران می آئید؟
هر زمان که کفاشیان تصمیم بگیرد من به ایران می‌آیم. این موضوع دست من نیست و نمی توانم زمان آن را تعیین کنم!



این کی روش واقعا شالارتان است !
این آقا فراموش کرده که یکسال پیش مصاحبه کرد و گفت :
من برای اولین بار قراردادم را در اتاق یک وزیر امضا کردم !
حالا چه شده که همه کاره کفاشیان است ؟!
چرا حقیقت را به مردم نمی گویی ؟ چرا نمی گویی که از شما قهرمانی جام ملتهای آسیا را خواستند! اما شما زیر بار نرفتی و می خواهی بازهم با عوام فریبی و مسئله جوانگرایی در کنار مافیا فوتبال جمهوری اسلامی بگویی که نباید که در پی پیروزی و موفقیت در استرالیا باشیم و باید هدف بزرگتر را بچسبیم!



 آقای کی روش شما به درستی که  از جنس جمهوری اسلامی هستی  ، هر چند که در موزانبیک به دنیا آمدی و در پرتفال شکل گرفته باشی !


در یک کلام می توان گفت شما  در شصت سالگی به خوبی آدرس  درست را پیدا کردی  و جمهوری اسلامی همان آدرسی بود که باید به آن در میزدی!.........امیر برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر