۱۳۹۳ مرداد ۱۷, جمعه

یادداشتی برای غروب دو ستاره ؛ دژاگه و قوچان نژاد ، قربانی در فوتبال جمهوری اسلامی !

یادداشتی برای غروب  دو ستاره !

دژاگه و قوچان نژاد ، قربانی در  فوتبال جمهوری اسلامی  !




آن همه  سر و صدا و هیاهو در باره بازیهای  درخشان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در آخر کار به اینجا رسید که حتی دو بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی بدون مشتری شوند و سر از باشگاه های قطریی و کویتی در آورند !
این یعنی واقعیت فوتبال امروز  ایران که بازیکنانی  چون اشکان دژاگه و رضا قوجان نژاد با حضور در این فوتبال فاسد و پراز شارلاتان و کلاه بردار در لباس مربی ، مدیر ، گوینده ، خبرنگار ، کارشناس ، ایجنت ( دلال ) و ......به آنجایی می رسند که بیش از آنان بازیکنی چون فریدون زندی رسید و با سر به سقوط آزاد تن داد !




دژاگه و قوچان نژاد  پیش از جام جهانی برزیل در بهترین لیگ های اروپایی بازی می کردند و مسیر آنان با پیشرفت همراه بود که با حضور در برزیل با وجود آن همه سر و صدا های تو خالی پیرامون درخشش بی نظیر تیم ملی و بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران بنام کارلوس کی روش  با محصولی بنام سفر به قطر و کویت روبرو شدند تا بدانیم که فوتبال این دو به لطف فوتبال فاسد در جمهوری اسلامی محکوم به سقوط و فنا گشته است .




تبلیغات و سر و صدا های کاذب و پوچ در جام جهانی پیرامون تیم ملی فوتبال در دیدار با نیجریه و آرژانتین در رسانه های داخل و خارج ( صدای امریکا - بی بی سی فارسی- شبکه من تو -  ایران فردا و تعدادی از شبکه های لس آنجلسی )  حالا با حضور تاسف بار دژاگه و قوچان نژاد در لیگ های عربی به خوبی نشان میدهد که تمام آن حرفها فریبی بیش نبوده و حقیقت و واقعیت این است که حتی یک مشتری اروپایی و به درد بخور برای خرید یک بازیکن ایرانی وجود نداشته و از این لحاظ نیز در مقام آخردر جمع 32 تیم حاضر در بزرگترین نمایشگاه  جهانی قرار می گیریم .
به یاد می آوریم که پس از جام جهانی 98 فرانسه شماری از ملی پوشان ایران با مشتریان اروپایی روبرو شدند و سالها در تیمهای معتبر بازی کردند. حال می بینم که سقوط  فوتبال در پی راه اندازی لیگ به اصطلاح حرفه ای و برتر در جمهوری اسلامی به اندازه ای است  که در چهاردهمین دوره آن ، هیچ ارزش و اعتباری باقی نمانده و دیگر گمان نمی رود هیچ بازیکن ایرانی مقیم خارج از کشور انگیزه و اشتهایی برای حضور در تیم ملی فوتبال داشته باشد . چراکه سرنوشت غم انگیز فریدون زندی ، اشکان دژاگه ، رضا قوچان نژاد و ...پس از حضور در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی و سقوط وحشتناک از قله به قعر به همه آیندگان خواهد گفت که هرگز نمی تواند به حفظ جایگاه خود در فوتبال اروپا و امریکا اطمینان داشته باشند و حضور در فوتبال ایران یعنی اعلام مرگ زود هنگام ورزشی و افتحارات آنان.
در این رهگذر بهترین  و گویا ترین تیتر را روزنامه هدف زده بود که میگفت :




< گوچی به پوچی رسید >

روزنامه هدف نمی تواند یا نمی خواهد بگوید که کی و چی گوچی را به پوچی رسانده است و حقیقت و واقعیت این است که گوچان نژاد نیز مثل بسیاری از استعداد های بزرگ و ناب ایرانی در 35 سال گذشته قربانی گشته و جمهوری اسلامی گوچی را به پوچی رساند!......امیر برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر