۱۳۹۴ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

فیفا و نشانه هایی اشکار از یک برنامه سیاسی که هدف اصلی شخص ولادمیر پوتین در روسیه است !

بلاتر با انکه بر اساس یک برنامه  حساب شده برای چهار سال دیگر انتخاب یا همان انتصاب شد  اما  او دیگر  کاملا گیج و منگ بود  و ریاست بر فیفا را تمام شده تلقی می کرد .
گمان نمی رفت که تنها در فاصله  چهار روز پس  از انتخاب یا همان انتصاب مجدد بلاتر برای ریاست فیفا  ،  او ناگزیر شود تا استعفای خود را با این سرعت اعلام کند و برای همیشه از صحنه بیرون برود.
انچه  که مسلم است  ، زیر و رو شدن ساختار فدارسیون جهانی فوتبال خواهد بود که از این پس شکل تازه ای در فیفا پیاده می شود و بر خلاف گذشته کشورهای اول جهان یعنی امریکا ،  انگلیس ، آلمان  و فرانسه  حضوری همه جانبه در راس بالاترین تشکیلات ورزشی جهان خواهند داشت .
در این فصل امریکا و انگلیس   مثل خیلی  زمینه های دیگر حرف اول را خواهند زد و در فوتبال نیز5+1  به پا خواهد شد .




فراموش نباید کرد که انگلیسها  ازچهار - پنج سال پیش به شکلی حرفه ای و همه جانبه به دنبال مچ گیری و دست یابی به سند و مدرک انکار ناپذیر در ارتباط با فساد در فیفا بودند که بدون شک از این پس نیز برنامه ریز اول در اداره فوتبال خواهند بود .
همین پیش بینی می گوید که به احتمال فراوان میزبانی جام جهانی 2018 از روسیه و 2022 از قطر به دلیل پرداخت رشوه های میلیون دلاری برای رای  ،  گرفته خواهد شد  تا در این میان ضربه کاری  بر پوتین و قدرت طلبی های او وارد شود  و قطر را نیز از باد پولهای نفتی  بیرون آورد .

چراکه این قصه تازه آغاز شده و میلیونها رشوه  به مقامات بلند مرتبه فیفا حکایت از خریداری میزبانی برای جام جهانی دارد و خیلی ها در این بزرگترین پرونده فساد مالی در ورزش دیده می شوند و جناب سپ بلاتر نیز خود بهتر از دیگران می داند که چه سهمی در این فساد هفده  ساله ریاست خود داشته است .

هر چند که او نیز مثل تمام مجرمان تاریخ خود را بی خبر از همه فساد های دور و برش معرفی میکند و حتی  در یک جلسه سه نفره  و با حضور او ده میلیون دلار از افریقای جنوبی میزبان جام جهانی 2010  گرفته می شود و بازهم بلاتر می گوید که بی اطلاع است!!

این نمایشی است همیشگی و از اغاز این دنیا و تا پایان تکرار می شود تا هر گناه کاری به خود نیز دروغ بگوید چه رسد به مردم !

حرف اخر این که فوتبال جهان نیز با سیاست های اقتصادی کلان دنیا همراه و همگام گشت  تا همه چیز بیش از پیش یک پارچه و یکدست به اجرا دراید ....
گزارش کامل این مقاله را در برنامه این هفته ورزش واندیشه ببینید .....امیر برادران.....ورزش واندیشه شنبه ساعت 11:00 صبح به وقت لس آنجلس و تکراریکشنبه ساعت  10:00 شب به وقت لس آنجلس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر