۱۳۹۴ بهمن ۲, جمعه

شکست امیدها و حلوا حلوا کردن کی روش شکست خورده در جام ملتهای اسیا !

شکست امیدها و حلوا حلوا کردن کی روش شکست خورده در جام ملتهای اسیا !

بازهم بچه های ایران چوب سیستم فاسد و غارتگر حاکم بر سرزمین ما را  خوردند تا با وجود استعداد و ارزشهای مثال زدنی ناگزیر باشند تا برابر حریف ساخته و پرداخته تر از خود ، تن به شکست دهند و طلسم چهل ساله / 44 ساله شوند !!



37 سال سیاهی و نکبت  در دیار ما سایه انداخته  و هرگز اجازه نداده تا بازیکنان خوش نقش و سر تر از بسیاری از اسیایی ها ،  همه گاه در بازیهای احساس و سرنوشت ساز انگونه که باید و شاید نتوانند با صلابت  لازم همراه باشند و براستی این بار هم همان داستان همیشگی به نمایش درامد!
فوتبال در جمهوری سالهاست  فقط و فقط به سقف اویزان است و صدها میلیارد تومان برای این سقف کاذب و همیشه لرزان هزنیه یا بهتر بگویم حیف و میل می شود و  دریغ از کمترین برنامه و سازمان و بودجه برای سنین پایه و اینده ساز!

بچه های ایران برابر ژاپن باید در همان نود دقیقه کار تمام می کردند و چهار فرصت بزرگ به تور دروازه حریف نرسید و در این میان تیرک افقی دروازه هم یار دوازدهم ژاپن شد!

اگر بازیکنان ایران مثل ژاپنی ها درسنین نونهالی  و نو جوانی به موقع ساخته و پرداخته شده بودند و دهها میدان بین المللی را تجربه کرده بودند  بی گمان ژاپن با بیش از دو - سه گل  در همان 90 دقیقه تن به شکست میداد!
با این حال اما  کم تجربگی و کمبود در فوتبال حرفه ای راه ژاپن برای پیروزی در وقت اضافی  هموار کرد تا بازهم پاداش برنامه ها و کارهای حرفه ای در سطح پایه  و اساس فوتبال خود را بگیرند!


حذف در مرجله یک  چهارم پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 ساله های اسیا و انتخابی المپیک 2016 برزیل   انقدر برای هر ایرانی راستین تلخ و ناگوار بود که نمایی از ان را می توانستیم  در چهره غم بار تک تک ایرانیهای حاضر در ورزشگاه قطر ببینم و بدون برو بر گردد مسئول تمام این ناکامی های تکراری و سرخوردگی های ملی همان سیستم فاسد و الوده نه تنها در فوتبال ،  بلکه در کل ان سرزمین همیشه افسرده است !

 به بچه های عزیز و دوست داشتنی تیم ملی امید ایران  خسته نباشید می گویم و بازی جانانه و قابل ستایش این یاران خوش استعداد را ارج می نهمیم و بار دیگر تکرار می کنیم که هیچکدام از انها و مربیان زحمت کش امید کمترین کوتاهی در این رقابت ها نداشته اند و وقتی یک رژیم ضد ایران و ایرانی در سرزمین ما تاخت و تاز میکند این شکست های پی در پی ( جام ملتهای اسیا با کی روش ) براستی محصول این روزگار سیاه است!




محمد خاکپور سرمربی جنتلمن و کاردان تیم ملی امید ایران بهتر از هر کس میداند که این فوتبال تا کجا در فساد و تباهی غرق شده و این چهره شایسته به دنبال ان بود تا چیزی مثل معجزه را در این بساط مردود بدست اورد که امکان ان با هیچ منطق و واقعیتی سر سازگاری نداده و نخواهد داد !

چراکه فوتبال در جمهوری اسلامی مثل همه چیز دیگر از حداقل سلامتی و سازنندگی بدور است و 37 سال در مسیر سقوط قرار داشته است !


حالا  مافیای حاکم بر فوتبال جمهوری اسلامی تیغ های زهر الود و کنیه توزانه خود را به سوی محمد خاکپور روانه می کنند تا این شخصیت محترم و ارزشمند را از صحنه بیرون برانند و مثل 5 ساله گذشته کارلوس کی روش و باند او را حلوا  حلوا کنند!....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر