۱۳۹۵ دی ۲۱, سه‌شنبه

در گذشت ايت الله انگليسي در زمان معادلات جديد جهاني !



هاشمی رفسنجاني  در حالي با اين دنيا وداع گفت كه هرگز  گمان نمي كرد  زودتر از خامنه اي بميرد و در طول  يك سال گذشته چندين بار از جانشين و حتی شورای رهبری  براي پس از خامنه ای گفته بود !




اين ايت الله انگليسي در طول ٣٨ سال عمر نكبت بار جمهوري  اسلامي هميشه نقش اول را براي بقا و نگهداری رژيم اخوندی بازی كرده بود و از اين رو بازهم فكر می كرد كه همين نقش بزرگ  را بايد برای جا انداختن  جانشين خامنه ای به نمايش بگذارد !

در نظام مافيايي و جنايتكار اسلامي همه چيز امكان پذير است و مي توان اين احتمال را نيز داد  كه هاشمي رفسنجانی هم با تاريخ مصرف روبرو شده و مثل خيلي های ديگر بايد از صحنه بيرون ميافتد!

با نگاهي به همين احتمال اما  بايد گفت كه حالا با نبود هاشمي رفسنجانی  ، جمهوری اسلامي وارد فصل تازه ای مي شود كه حتي می تواند  حكايت از سرنگونی و سقوط حكومت ملا ها داشته باشد كه ديگر نيازی به نقش افرينی مهره ای انگليسی همچون  عالیجناب  سرخپوش احساس نمی شده است !

ضمن انكه تغيير و تحولات يكی دو ماه اخير در معرفی دونالد  ترامپ به عنوان رئيس جمهور جديد امريكا از يك سو و رفتار و گفتار نخست وزير تازه انگليس نسبت به جمهوری اسلامی نيز مي تواند اين نشانه ها را ياد اوری كند كه اوضاع و احوال امروز جهان قرار است با دگرگونی هایی گسترده  همراه باشد و در اين معادلات نو  ديگر جايی برای ادامه عمر جمهوری اسلامی به احتمال بسيار باقی نمی ماند! ......امير برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر