۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

نقش شبكه تلويزيوني " من و تو " براي بازي در گذشته ها !




یوهان ولفگانگ فون گوته  شاعر، ادیب، نویسنده، نقاش، محقق، انسان‌شناس، فیلسوف وسیاست‌مدار بزرگ ألماني  گفته است كه هيچ چيز در اين جهان ارزشمند تر از " امروز " نيست !


با توجه به اين نظر بسيار سازننده و اگاهي دهنده ، اين علامت پرسش در باره مستند هاي  تهيه شده  در شبكه تلويزيوني  " من و تو " به ميان ميايد كه چرا بايد تماشاگران اين مستند ها ، فقط و فقط با  گذشته  گره بخورند و از " امروز " هيج خبري نباشد !



پرداختن به  شاپور بختيار ، فريدون فرخزاد ، فرح پهلوي ، محمد رضا شاه پهلوي  فقط بازي در گذشته هاست و از طرفي از نقطه نظر سياسي ، سوژه هاي سوخته  هستند كه ديگري هيچ تأثيري در شرايط امروز ندارند !
هر چند كه هر كدام از اين شخصيت ها ، در زمان خودشان خدمات زيادي به ان سرزمين كردند .
مصيبت و گرفتاري  سنگين و نفسگير ما ايرانيها امروز جمهوري اسلامي و حكومتي است كه از هر جنايت و غارتي رو گردان  نيست و براي ايران و ايراني هيچ ارزشي نمي شناسند !


در همين حال اما شبكه  تلويزيوني من و تو ،  هرگز به  امروز  و به ويژه خط قرمز امروز  يعني خامنه اي ، رهبر حكومت اخوندي كاري ندارد و حتي دريغ از يك كلمه پيرامون اين رهبر رژيم جنايتكار !
درست عين داخل ايران كه در رسانه ها خط قرمز ؛ رهبري است !!!
من حدود  پنج سال پيش در اين تلويزيون از نزديك شاهد بودم كه خبر رفتن شاهزاده رضا پهلوی به المان و شكايت بر عليه خامنه اي پخش نشد و مخالف اصلی پخش این خبر و گزارش ، همین کیوان عباسی مدیر این شبکه بود ، چون میداند صاحبان اصلی چه کسانی هستند و نمی خواهد شغل خود را از دست بدهد !!
ان چيزي که این شبکه به دنبال ان می رود ، تنها يك نوستالوژي است ، اينها 99% روي پدر و مادر شاهزاده رضا پهلوی تبليغ مي كنند و 1% روي خود شاهزاده !
پرسش اينجاست كه چرا به امروز توجه نمي شود ؟! چرا در باره گذشته و خانواده پهلوي با شاهزاده رضا پهلوي گفتگو نميشه ؟!
مديران اين شبكه  نه صاحبان اصلي ، بطور حتم  با خانواده پهلوي در تماس هستند  و متاسفانه  انها را هم به بيراهه بردند ، چرا كه كيوان عباسي سالها پيش عضو كمپيني بود كه شاهزاده رضا پهلوي براي دمكراسي  در ايران بِنا كرده  بود  اما خانواده عباسي كه طرفدار سيستم پادشاهي بودند  ، عقايد خودشان  را به پول فروختند و از لس انجلس  به لندن  امدند تا اداره كننده شبكه اي باشند كه زير نظر انگليسي ها و با پول خانواده دزد هاشمي رفسنجاني  بِنا شده است !!





با مقداري بيداري و هوشياري به راحتي مي توان دريافت كه  15 ميليون دلار در هر سال براي تلويزيون من وتو خرج مي شود تا با  سرگرم ساختن مردم ايران در گذشته و همراه با ان تماشاي برنامه هاي  بي ارزش  و نازل  همچون  اكادمي گوگوش ، شعر يادت نره ، بفرمايد شام ، مسابقه تخته ، استيج  و ..، مصيبت هاي  امروز به فراموشي سپرده شود  و  براستي جامعه را به سمت و سو بي هويتي و به نوعي بي خيالي ببرند !!


همچنين اتاق خبر و تفسير خبرها و نگاهي به روزنامه هاي جمهوري اسلامي كه همان جريان اصلاح طلبي است  و دقيقا كاري است كه بي بي سي فارسي و مسعود بهنود انجام ميدهند و در چاه كثافت دنبال بوي خوش هستند !

مستند هاي ساخته شده  سالي يكبار  شبكه "من و تو  " فقط بازي در گذشته هاست  و  هيچ تأثيري در امروز ان سرزمين به اسارات گرفته شده ، ندارد !
نكته مهم در اين مستند ها ، تصاويري است كه هيچكس در طول اين 38 سال انها را نديده  و فقط در آرشیو بی بی سی و همینطور مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ایران که کارش جمع آوری تمام  تصاوير  مربوط به انقلاب اسلامی است وجود دارد و شبکه من و تو به آنها دسترسی داشته است  و پرسش اساسی این است که چگونه و از چه راهی؟

جمله آخر:
پرسشی که می تواند  كليد ساخت اين مستند ها را برای گشودن درهای فریب و نیرنگ به دست جوانان هوشیار و بیدار ایرانی بدهد ، جوانانی که با تمام وجود در جستجوی حقیقت و واقعیت های راهگشا برای  آینده هستند و هرگز مثل پدران و مادران خود نمی اندیشند وعمل نمی کنند !

خوشبختي ما در سه جمله است تجربه از ديروز ، استفاده از امروز ، اميد به
فردا
ولي ما با سه جمله ديگر زندگي مان را تباه مي کنيم :


حسرت ديروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا!!!..... امير برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر