۱۳۹۵ بهمن ۱, جمعه

شبکه تلویزیونی من و تو با بودجه میلیونی و فریب افکار عمومی !

شبکه تلویزیونی " من و تو " با بودجه 15 میلیون دلاری و برنامه سرگرم کننده !


بار ديگر نمايش های مسخره شبكه تلويزيوني  "من و تو"  تحت عنوان " استيج " اغاز شد!
 برنامه های سرگرم کننده در شبکه های تلویزیونی مثل " من و تو "  كه  كليد ان سال ٨٨ و بعد از حضور ميليوني مردم در خيابانها زده شد !


در  راستای  نقشه های فریبکاری  و در پوشش کارهای فرهنگی می بینیم که تلویزیون "من و تو"  با بودجه کلان در لندن راه اندازی می شود و  با کپی برداری از کانا ل های تلویزیونی این کشور، مانند آی تی وی  و ......برنامه هایی چون آکادمی گوگوش ، شعر یادت نره ،  بفرمائید شام و .......روانه ایران می شود تا این هدف را جا بیندازد  که مردم ایران دیگر از حرف های سیاسی خسته شده اند و فقط طالب برنامه های سرگرم کننده هستند !
نقشه ای بسیار فریبکارانه برای خاموش ساختن جنبش جوانان آزادی خواه ایران و آغاز راهی برای تحمیق افکار عمومی مردم و تزریق ابتذال به خانه ها و خانواده های ایرانی!
 ضمن آنکه با فرستادن این برنامه ها می باید کاری کنند تا همگان باور داشته باشند که دیگر خبری از خیزش جوانان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در کار نخواهد بود .
واقعیت این است که این تفکر و برنامه ها در تلویزیون من و تو در حد خود موفق بوده و زمینه های پذیرش برنامه های مبتذ ل را تا آنجا فراهم  ساخته اند که کانال های " من و تو ، جم تی وی، تی وی پرشیا ...... فریبنده و منطبق با ذائقه های ارزان پسند از پر بینده ترین کانا ل های ماهواره ای در داخل ایران باشند!!



حالا هم استیج که فقط سرگرم کننده است و دقیقا همان حرف کیوان عباسی مدیر این شبکه تلویزیونی  به خود من :
اقای برادران ، شما خیلی ریشه ای به مسائل  امروز ایران نگاه می کنید و ما می خواهیم برنامه های سرگرم کننده داشته باشیم  برای همین هم نمی توانیم با شما کار کنیم !.....



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر