۱۳۹۶ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

بزرگي بنام " برزگر "


بزرگي بنام " برزگر "

در اين روزگار وارونه كه هر روز از شمار انسان هاي راستين و پاي بند به ارزش و اخلاق ايراني كاسته ميشود با اين حال جاي خوشحالي دارد كه مثل همه تاريخ ايران بازهم يك نفر پيدا مي شود تا حرف حق را بزنند !
منصور خان برزگر قهرمان بلند اوازه كشتي  و سرمربي كشتي ايران در دهه شصت خورشيدي همان يك نفر است كه به نمايندگي از اهالي ورزش سرزمين ما حرفهايي را خطاب به اخوند روحاني زد تا ابرو و اعتبار را نگهباني كند :





منصور برزگر دارنده مدال نقره المپیک و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به تقدیر حسن روحانی از اعضای تیم ملی فوتبال گفت: به شخصه مانند تمام مردم ایران خوشحالم که تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد، اما سوالم اینست که فوتبال کجاست و چه افتخاري كسب كرده ؟!

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! قطعا شما هم به دنبال جلب افکار عمومی هستید که تنها ۴۸ ساعت پس از صعود تیم فوتبال ایران به جام جهانی دیدار خصوصی برای آن ها می گذارید!!....فقط من یک سوال از جنابعالی دارم، ورزش اصلی ما کشتی یا سایر رشته های مدال آورمان در المپیک هستند با آن همه افتخار یا فوتبال که توانسته ازبکستان؛ قطر و کره جنوبی را شکست دهد و به جام جهانی برود؟

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد در پایان گفت: قطعا بعد از صحبت های من عده ای به نیات مختلف نظرات مخالفی را مطرح می کنند، اما من در تمام سال های زندگی ام حقیقت را گفته ام !!!

به ياد داريم كه استاد برزگر در همان زمان سرمربيگري تيم ملي كشتي ايران تا انجا پاي باورهاي حرفه اي و شخصيتي خود ايستاد كه مورد خشم و غضب حراستي هاي ورزش قرار گرفت و او را در آستانه سفر تيم ملي از پاي پلكان هواپيما پايين اوردند !!( زمان رياست محمد درگاهي )
 برزگر زير بار دستورات و خواسته هاي حكومتي ها براي بيدار كردن كشتي گيران جهت نماز صبح نرفته بود و به درستي به مأموران مزاحم ياداوري كرده بود كه زمان استراحت براي كشتي گيران ، نقش سرنوشت سازي در پيكارهاي انها دارد!!
اينگونه بود كه برزگر در سياهترين دوران جمهوري اسلامي نشان داد كه حق را از همه چيز بالاتر ميداند ( عده اي امروز ادعا ميكنند كه كي روش خوبه ، چون كسي را براي نماز از خواب بيدار نميكند ) !!
 منصور خان نشان داد كه همچنان بزرگ است و با شناختي كه از جامعه امروز ايران دارد ، به درستي در پايان مي گويد :

قطعا بعد از صحبت های من عده ای به نیات مختلف نظرات مخالفی را مطرح می کنند، اما من در تمام سال های زندگی ام حقیقت را گفته ام !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر