۱۳۹۶ تیر ۱, پنجشنبه

روحاني : كي روش مظهر كوچكي از تعامل با دنياست !


روحاني : كي روش مظهر كوچكي از تعامل با دنياست !

اخرين سند براي نقش كي روش !





از همان اغاز يعني شش سال پيش كه كارلوس كي روش براي سرمربيگري تيم ملي برگزيده شد ، انگشت روي نكته اصلي و اساسي گذاشتيم و گفتيم كه حضور او در ايران پيش از انكه ورزشي و فوتبالي باشد ، برنامه اي تنظيم شده از سوي مأموران امنيتي و اطلاعاتي رژيم است !!

كارلوس كي روش در طول شش سال بارها و بارها با رفتار و گفتار خود نشان داده كه هيچگونه قرار و مداري با به اصطلاح مديران فوتبال و ورزش جمهوري اسلامي ندارد و همه كارهاي خود را با هماهنگي به قول معروف ان بالاي هايي انجام ميدهد
 ، به باور ما اگر جز اين بود ، كارلوس كي روش هرگز نمي توانست با بيشترين زمان براي مربيگري تيم ملي فوتبال همراه شود و در اين بساط مافيايي و سراسر فاسد و الوده دوام بياورد !

كي روش هنگامي وارد فوتبال جمهوري اسلامي شد كه حكومت ولايت مطلقه فقيه با بالاترين ميزان از بي اعتباري و نا امني دست به گريبان بود و از همين رو حضور كي روش بهترين وسيله براي تبليغات رژيم در جهت نمايش امنيت و ارامش در ايران بشمار مي امد!

در اين شش سال هميشه براي نسل جوان ايران گفته ايم كه فريب بازيهاي رنگارنگ رژيم را نخورنند و به هوش باشند كي روش با تمام وجود براي تبليغات رژيم دم تكان ميدهد و تا امروز بيش از 20 ميليون دلار در حبيب گذاشته تا در بوق تبليغاتي حكومت اسلامي بدمد!!

يكي از روزنامه هاي ورزشي در روز پنجشنبه ٢٥ خرداد ٩٦ تيتر بالاي خود را اختصاص به سخن حسن روحاني ( فريدون ) داده كه به راستي اين تيتر گوياي تمام و كمال اين باور شش ساله ما پيرامون حضور كي روش در ايران است:

"كي روش مظهر كوچكي از تعامل با دنياست !!"

انانكه كه مي خواهند بدانند ، بدون شك پيش از اين نيز اگاهي داشته اند، انجاست كه بعضي ها هرگز نمي خواهند بدانند كه اين ديگر مشكل انان است !!.... امير برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر