۱۳۹۲ خرداد ۱۷, جمعه

به مناسبت سالگرد در گذشت خمینی!

به مناسبت سالگرد در گذشت خمینی .....
جامعه ايران سالهاست با یک بيماري  ویرانگر بنام راست نگفتن دست و پنجه نرم ميكند ، زیرا 34 سال آزگار است که تمامي حکومتی ها از سرتا پایین به مردم دروغ مي گويند.
در سیاست، فرهنگ ، هنر ، ورزش و .... !!
حسن خمینی نوه خمینی می گوید : این پدیده دروغ ریشه درتربیت جامعه دارد و همنیطوری به وجود نیامده است!!


او درست می گوید و جامعه در واقع بزرگترین خانواده است.  در یک خانواده پدرآموزگار آن خانواده است ،وقتی پدر خانواده فردی دروغگو باشد ، خود به خود تمام نفرات خانواده  همانطور شکل می گیرند و دروغ اولین نشانه آنان به حساب می آید .
پدر جامعه جمهوری اسلامی که غرق در فساد و دروغگویی  نشان داد ، بدون شک خمینی است که در 27 مرداد سال 1360 در بيانيه اي که صادر کرد گفت : براي حفظ نظام جمهوري اسلامي دروغ واجب است!!!!
امروز بعد از 34 سال نقش مخرب آن دستور رهبر و پدر جمهوری اسلامی را در جامعه  امروز ایران به خوبی می بینیم!!


خمینی پدراین جامعه است  که پاکی و درستی را زیر پا گذاشت و سیاست کثیف دروغ را توصیه کرد . امروز نوه او سید حسن خمینی می گوید : اگر این نظام دروغ و تهمت را بد بداند، در آن جامعه گناه را کمتر خواهیم دید!!
http://khabaronline.ir/detail/248301/politics/parties
کسانی که دراین نظام کار می کنند ، با تمام وجود این را کاملا باور کرده اند  که برای حفظ نظام دروغ می تواند عاری از گناه باشد و امروز پیامد های آن را  در بخش های مختلف جامعه می بینیم!
البته خمینی در کنار این اعلامیه یک  پیام  دیگر هم داد و آن این بود که بروید  وهمسایه خودتان را لو دهید!!
اینگونه بود که امروز حس همدلی و همیاری و نوع دوستی و کمک به دیگری و انسانیت در جامعه مان مُرده است . احساس تشنگی برای دریدن دیگری، چاپیدن دوستان، فریب دادن هم میهنان، کلاه گذاشتن سر دوست و آشنا برای منفعت خود و هر اخلاق زشت دیگر جایگزین  کردارهای نیکو گشته اند.
 بهمن  1357 وقتی خمینی  به ایران آمد در پاسخ به پرسشی  که  در داخل هواپیما از او کردند که چه احساسی داری ؟   گفت :  هیچ !
  این تنها حرف  درست  و حقیقت  یک دورغگوی بی نظیر بنام خمینی  بود!
که سر مشق نظام جمهوری اسلامی  در تمام این 35 سال  به شمار آمده  تا همیشه  تیشه  بر ریشه ایران  و ایرانی بزنند !

 به راستی آیا خط پایانی برای این همه دروغ  و بی اخلاقی  موجود در جامعه ایرانی وجود دارد؟ - امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر