۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

اندر حکایت حاج علی فتح الله زاده ......

حاج علی فتح الله زاده کسی است که در طول این همه سال تحت هر شرایطی خواسته مدیر عامل با شگاه استقلال باشد  ، آمدنش هم از طریق آقا محمدی یکی از اعضای ارکان  امنیتی جمهوری اسلامی  است که  ظاهرا دایی خودش و یا همسرش هست .با جامعه مطبوعاتی هم رابطه نزدیک داره و عوامل خودش را هم در رسانه های داخل و خارج دارد که یکی از انها محمد تقوی در بی بی سی فارسی است که  نمایندگی باشگاه استقلال را در انگلستان هم دارد! باشگاهی که حتی یک نمایندگی در داخل که آن همه استعداد وجود دارد ، ندارد!!!
حاج فتح الله زاده ادعا می کند که  رکورددار مدیرعاملی در استقلال است  و می گوید :موفقیت های من برابری می کند با موفقیت های ۵۰ سال گذشته ای استقلال، در ۵ قرن گذشته!


امیر قلعه نوعی او را خیلی خوب می شناسند، چون  خود امیر هم از جنس خود  فتح الله زاده است و وقتی هم قرار شد مربی استقلال بشود ، رئیس هیئت مدیره به منزل او رفت و آنجا تصمیم گرفته شد ! بدون فتح الله زاده !
 فتح الله زاده  زمانی هم در مورد شکایت خانواده ها از آکادمی باشگاه استقلال به خبر نگاران گفته بود : : وقتی شکایت یکی از شاکیان را بررسی می کردیم متوجه شدیم این آقا نمی‌دانسته که فرزندش را به کدام استقلال برده است. در تهران استقلال‌های دیگری هم وجود دارند و قطعا در مورد این موضوع باید با مدیر کل تربیت بدنی استان صحبت کنم. در تهران استقلال جنوب و استقلال‌های دیگری وجود دارند که وابسته به ما نیستند، اما مردم فکر می‌کنند که آن‌ها استقلال هستند. به مردم اعلام می‌کنم که ما استقلال ایران هستیم و زمانی که می‌خواهند فرزندانشان را ثبت نام کنند، به این نکته توجه کنند!!!


این گفته فتح الله زاده مرا یاد بستنی فروشی های ایران مثل اکبر مشتی و گل و بلبل می اندازد که همیشه تابلویی می زند که نوشته بود اکبر مشتی شعبه ای ندارد!!!!
سه ،چهار سال  پیش مصاحبه ای روی سایت پارس فوتبال آمده بود و با تهدید فتح الله زاده از روی سایت برداشته شده !!!  گفتگویی بود با شاهرخ خسروی سرپرست پیشین کمیته مشوقین باشگاه استقلال که می تواند حاوی نکات جالب و در عین حال عجیبی باشد که موجبات شگفتی هواداران فوتبال به جهت حوادث پشت پرده فوتبال را فراهم بنماید.ایشان در بخشی از این گفتگو می گوید:
فتح الله زاده سال اولی که آمد استقلال یک هیلمن زرد داشت که ما هل می دادیم ، به ناصر خان حجازی التماس می کرد که برویم باهم لباس بخریم ! آقای فتح الله زاده یک استراتژی دارد و یک ایدئولوژی ،
ایشان می گوید : که من اسم بچه ام را رستم نمی گذارم که خودم هم ازش بترسم ! خوب ما رفت و آمدی که داشتیم می دیدیم که مجوز زمین می گرفتند در شمال که کمپ استقلال بسازند روی آن مکان های تجاری می ساختند و می فروختند. ما مسائلی را می دانیم که ایشان  چه رانت هایی می گرفتند و چه لابی هایی می کردند ! 


سوکومورخف وقتی مربی شد، در دوره اولش خیلی عالی بود ولی دور دومش واقعا فاجعه بود . تیم را فرد دیگری ارنج می کرد و لیست را  به سوکو می دادند و می گفتند که اگر تیم جز این داخل زمین بشود، روی سکوها ما تیم را فحش می دهیم . یک روز آقای فتح الله زاده به من زنگ زد ، استقلال ۳-۲ باخته بود به سپاهان در تختی و به من گفت سریع بیا باشگاه .
گفت چه کسانی فحش می دادند ؟ گفتم همه ، از خودم بگیر تا بقیه ! گفت سردستشون کی بود ؟ گفت :علی سیاه !فردا صبح من داشتم از در باشگاه رد می شدم گفتم بروم یک سر هم بزنم ببینم چه خبر است ، رفتیم در دفتر حاجی دیدیم با علی سیاه جلسه گذاشته یک پولی هم جلوی علی سیاه هست . آخر مدیر عاملی که با علی سیاه جلسه بذاره !!!!..
یه روز زمان ناصر خان استقلال باخت ، من تو دفتر فتح الله زاده بودم ، داشت از ترکیب ناصر خان انتقاد می کرد و یه بار هم به من می گفت که تا زمانی که من هستم ناصر خان در استقلال جایی ندارد . داشت ترکیب می چید که یک هو ناصر خان از درآمد  تو ؛ حاجی هم از ترسش برگه رو یک هو مچاله کرد و رنگش پرید ، ناصر خان گفت چیه ؟ من پریدم وسط حرفش و گفتم هیچی آقا ، اینهایی که داشتن اعتراض می کردن آخر بازی ، من اسامیشونو دادم به حاج آقا تا باهاشون برخورد کنند .
شما می توانید از داریوش یزدانی بپرسید . من یک بار رفتم دفتر حاجی و دیدم داریوش آنجاست و زمانی بود که بحث ترانسفراش داغ بود . به داریوش برگشت گفت تو رو می خواهم بفرستم فاینورد ایتالیا !!(فاینورد جدیدا از هلند رفته ایتالیا!)


یک چیز جالب تر بگویم ، استقلال باخت به من برگشت گفت ناصر خان خیلی بد ترکیب چیده بود گفتم  برای چی حاجی این حرف را می زنید ؟ گفت باید ۲-۴-۵ می چید !!!
در کل فتح الله زاده مدیریتش مبتنی بر پول هست ، پولش نباشد مدیریتی ندارد.مثلا ما با آقای ” الف” قهرمان پایه ها شدیم. ایشان مدیر تیم های پایه بود ، بارها دیدم که ما در بازی ۲-۰ عقب بودیم و در رختکن مرغوبکار داور رو می کشید کنار و پولی می گذاشت توی جیبش و می رفتیم و یه پنالتی و دوتا آفساید نمی گرفت و........


حالا فتح الله زاده که حسابی از بغل این باشگاه پول زیادی به جیب زده با کمبود مسائل ملی روبرو شده و انگیزه خود را  هم که پول درآوردن برای خودش بوده را از دست داده و نزدیک انتخابات  کناره گیری کرده .....به امید اینکه ببیند که چه کسی رئیس جمهور می شود و بعد دوباره سر و کله اش پیدا شود!!!
نسل جوان ایران باید بداند که آدمهای عاشق و وطن پرست در ترسیم بهترین و بزرگترین دوران فوتبال سرزمین ما نقشی شایسته و ارزشمند داشته اند  و امروز در جمهوری اسلامی به چه سر نوشت درد ناک و پر از تباهی گرفتار شده ایم !

پیش از انقلاب سیاه اسلامی  ، نه تنها در فوتبال  که در سراسر زمینه های دیگر اجتماعی در راه رشد و شکوفایی گام بر می داشتیم و هزار تاسف که جمهوری اسلامی همه چیز را به نابودی کشاند و دیگر نه اخلافی و نه شخصیتی در هیچ کجای آن سر زمین همیشه افسرده به چشم نمی آید !!! نگاهی به همین فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی که از نقطه نظر آماری بهترین هستند! گویای همه چیز است.....امیر برادران

۵ نظر:

  1. قبل از انقلاب هم خبری نبود اون موقع به جای حاجی فقط تیمسار بود

    پاسخحذف
  2. اینهایی که شما میگید باعث میشه اعتبار خودتون کم بشه . ممکنه درست هم بگید ولی چون یک طرفه به قضاوت نشستید فایده نداره.حرفهاتوت رو بر اساس شایعات و شنیده ها میزنید. قبل انقلاب اگه اوضاع خوب بود مردم کرم داشتند خودشون رو به کشتن بدن؟ اون موقع شاه بود الان ملا، اون موقع تیمسار بود الان حاجی، ولی سیستم همینطوری دیکتاتوری بوده دیگه.

    پاسخحذف
  3. آن وقت هم در جهت شکوفایی دری زبانان و تاریخ مجعول رضامیرپنج شان گام بر میداشتیم و به سمت نابودی و آسمیلاسیون اقوام غیر آریایی میرفتیم کما اینکه الآن هم همین است, آنوقت هم با انجام اصلاحات ارضی تمام خانواده های اصیل و بااصالت اما اکثرا تورک و عرب را از گردونه خارج کردند و پولهای آنچنانی به جیب تیمسارها و اراذل بی اصالت آریایی زبان ریختند که همه از گروهو کودتاچیانی مثل رضا قلدر که به خود لقب خان داد حال آنکه اصلا پدوش ناشناخته بود بودند. این شد که اخلاق و اتحاد جامعه به انحطاط رفت, بیسوادان بی پیشینه جامعه را از تورکها گرفتند و قبل از آنکه شاهی بیاموزند شاه شدند و مملکت این شد که میبینید. فتح الله زاده هم یکی مثل رضا قلدر فقط به جیب خود و قبیله خود است, اول التماس حجازی را میکرد حالا آدم شده, رضاقلدر هم التماس قزاقها را میکرد بعد آدم شد!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. " بیسوادان بی پیشینه جامعه را از تورکها گرفتند" منظورتون قاجاریه هست؟ شما به قاجاریه افتخار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
  4. این نوشته دقیقا نشان میده که نویسنده آدم مشنگیه!!! براتون آرزوی شفای عاجل دارم. فقط بگم جیگر خودتونین.

    پاسخحذف