۱۳۹۳ شهریور ۱۵, شنبه

صاحبخانه های فراری ، خارجی ها عاشق !

صاحبخانه های فراری !

 خارجی ها ی عاشق !!!

آخرین آماری که از سوی دولت جمهوری اسلامی  اعلام شده است  ، می گوید که سالیانه  180هزار  نفر ایرانی از مملکت برای مهاجرت به خارج می روند . همین امار گویای ان است که ملت ایران  در چه شرایطی زندکی می کند و بدون تردید اگر راه برای هر ایرانی باز بود ، سالیانه میلیون ها ایرانی از کشور بیرون می آمدند . حال در چنین روزگاری که ایرانی ها را روز به روز بیشتر ناچار به خروج از کشور می کنند ، از قضا می بینیم که چند خارجی  چند سالی است که عاشق ایران شده اند  و بعد از سرزمین مادری خود  به ایران عشق می ورزند !!




نمونه هایی از این عاشقان سینه چاک می توان به کارلوس کی روش  برانکو ایوانکوویچ،   و .....اشاره کرد که برای حضور در ایران حاضر هستند از  تمام دنیا بگذرند و زندگی را فقط در ایران بگذارند .( به گزارش "ورزش سه "، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی در صفحه فیس بوکش نوشت : از ایران با من تماس گرفته اند . شاید وقت بازگشت به وطن دوم من فرا رسیده باشد ! 




 براستی آیا شالارتان تر از این کلاهبردارهای حرفه ای می توان پیدا کرد که زندگی در جمهوری اسلامی به همه دنیا  ترجیح می دهند و لابد اگر وقاحت را در حد و اندازه مقامات جمهوری اسلامی داشتند ، می گفتند که زندگی در ایران یک وظیفه شرعی است و در راه الله  !!!





آن کارشناس قلابی و قدیمی که  < وارث >  تمام سیاه کاریهای عالم و ادم است ، وقتی گند کار کارلوس کی روش عاشق ایران در میاید  ، می گوید که کی روش تا پیش از حضور در فوتبال ایران ، یک آدم محترم و معتبر بود که سیستم جمهوری اسلامی او را وادار به این کار ها  کرد !!!

عاشقان امروز ایران همگی از یک جنس و قماش هستند  ، چه آن وارث تمام حقه بازیها و ریا کاریها و چه کارلوس کی روش  که حتی پیش از تولد نیز فقط عاشق ایران بوده و دیگر  یار و غار ها !!


روزگار عجیب و غریبی است و پس از 36 سال حکومت فریب و دروغ کار به جایی رسیده است که همجنس های جمهوری اسلامی از هر سوی جهان به این کعبه می شتابند تا میلیارد ها پول مردم به خاک سیاه نشسته را به غارت ببرند ، آنهم با شعار عاشق ایران !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر