۱۳۹۳ مهر ۶, یکشنبه

از کشتی تا منبر فوتبال !


از کشتی تا منبر فوتبال !




وقتی قرار است فوتبال ایران به دست آدمهای نا اهل و ماموران امنیتی  اداره شود و دیگر هیچ فوتبالی شرافتمند در صحنه حضور نداشته باشد ،بی گمان این اوضاع به بیرون از ایران نیز روانه می شود تا همه چیز یک کاسه گردد  !

همه می دانند که سالهاست فوتبال در جمهوری اسلامی دردست عوامل حکومتی و امنیتی قرار دارد و گند کار تا آنجا در آمده که حتی نفرات وابسته به نظام نیز شاید برای رد گم کردن فریاد میزند که فوتبال را باید بدست فوتبالی ها بسپاریم !


در این گیرو دار رسانه ها وابسته به حکومت های اروپایی و امریکایی نیز به گونه ای در چند سال اخیر عمل کرده اند که هیچ دست کمی از همکاران داخل ایران ندارند و به واقع اینان علیرغم حضور در دنیای به اصطلاح آزاد ،زبون تر و خارتر از رسانه های  آخوندی عمل می کنند !





این بنده خدا های واخورده از همه جا( رسانه های بی بی سی فارسی،صدای امریکا و....) کارشان به جایی رسیده است که دیگر به صورت التماسی  عمل می کنند و برای یک برنامه به هر کس زنگ می زند!

 ودر انتها  برای پرداختن به فوتبال ناچار هستند از کسی که ظاهرا در کشتی شناخته شده بوده ، استفاده کنند تا بیش از پیش بدانیم که کفگیر فریب  به ته دیگ خالی خورده است !




چند روز پیش دیدیم که همین کفگیر فریب در بی بی سی فارسی و صدای امریکا ( برنامه روی خط 4 مهر ماه )  مهدی رستم پور را به عنوان کارشناس فوتبال قالب زد تا مجری برنامه کشتی در سیمای جمهوری اسلامی به روی آنتن فرستاده شود واز جوانگرایی در فوتبال مرده جمهوری اسلامی و حمایت از حضور علی کریمی در نقش دستیار کارلوس کی روش سخن براند و اینکه اگر مربی ایرانی دانش آموخته  در ایران وجود داشت ، الان باید دراین لیگ  مربی باشد ! خیلی جالبه در شرایطی همه از فوتبال فاسد سخن می گویند . حتی کی روش با تمام ریاکاریش می گوید که از لیگ فوتبال ایران هیچ چیزی بدست نمی آید و در این شرایط کارشناس اسبق کشتی و امروز فوتبال در صدای امریکا می گوید که اگر کسی مربی دانش آموخته  باشد ، حتما دراین لیگ کار می کند !!!
جل الخالق   ،  که این کارشناس پریده از آن منبر به این منبر اظهارفضل  می کند که در داخل ایران همه می گویند که مشکل بزرگ در نداشتن مربیان شایسته و به دردبخور ایرانی است و حالا می بینیم که کارشناس بیرون آمده از دل جمهوری اسلامی حرفی میزند که هیچ عقب افتاده ای نیز نمی گوید . هزار البته شالارتانی و دروغی داستان دیگری دارد و صد رحمت به عقب افتاده !

 ضمن آنکه گفتی است در همان برنامه صدای امریکا یک بینده هوشیار و نکته سنج با نام حسین از ایران به روی خط آمد و گفت که تیم پرسپولیس را بدست یک کشتی گیر یعنی امیر رضا خادم می دهند تا آن را درست کند و صدای امریکا هم یک به اصطلاح کارشناس کشتی را برای فوتبال می آورد تا ببینیم که هماهنگی و همخوانی در داخل و خارج تا کجاست !

 در پایان باید گفت که در روزگاری که فوتبال ایران در دست ماموران حکومتی و امنیتی است ، جای هیچ تعجبی نخواهد بود که یک اهل کشتی نیز به عنوان کارشناس فوتبال ظاهر شود تا در بیرون و داخل همه چیز توسط دشمنان ایران و ایرانی به بازی گرفته شود !

 ضمن آنکه 36 سال است برای خودفروشان همه گونه منبر حاضر و آماده است و در ورزش نیز به راحتی می توان از منبر کشتی به منبر فوتبال پرید !.....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر