۱۳۹۳ شهریور ۲۳, یکشنبه

صداقت محمد مایلی کهن همان گمشده بزرگ در فوتبال و ورزش ایران است!


: محمد مايلی‌کهن در تازه‌ترين بيانيه خود بدون اينکه نامی از علی دايی ببرد، مواردی را در خصوص وی و برادرش مطرح کرد:




به راستی اگر بساز‌بفروشی و کارهای تجاری بد است پس چرا شما در اين زمينه دست همه را از پشت بسته‌ايد؟ مگر همين شما نبوديد که در راه‌آهن مبلغی بيش از يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان آن هم دو سال پيش دريافت کرديد؟ مگر مالک آن باشگاه آقای بابک زنجانی نبودند؟ مگر شما اعلام نکرديد که از آقای حسين هدايتی پول‌های هنگفتی دريافت کرديد؟




شک ندارم برنامه اين هفته آقای کی‌روشی‌پور (به قولی ببخشيد فردوسی‌پور) برنامه وسيعی را چون گذشته (مثل جريان اختلاف‌تان با علی پروين، اختلاف‌تان با فدراسيون فوتبال و اختلاف‌تان با حبيب کاشانی) تدارک خواهد ديد و نظرسنجی مناسبی در حمايت از شما (نظرسنجی که چه عرض کنم نمايش‌سنجی) روی آنتن خواهد برد، همانگونه که اين کار را برای کی‌روش انجام داده است. (آن هم به صورت خودجوش و نه هدايت‌شده!!!)

واقعا نمی‌دانم بايد به کجا و به چه کسی پناه برد که اينگونه ثروت مردم و کشور به يغما نرود، البته همانطور که بارها گفته‌ام اينجا که ورزش و فوتبال است و نسبت به جاهای ديگر رقمی ردوبدل و هزينه نمی‌شود. اميدوارم در ساير جاها که اين همه تبليغات و تابلو ندارد و رقم‌ها نجومی و باورنکردنی‌تر است سر مردم و کشور کلاه نرود.
کوچولوی ميهن و مردم محمد مايلی‌کهن





مایلی کهن این بار نیز در جمع چند چهره ها و اهل  < بازی >  به درستی یاد آور شد که تمام مصیبت های 36 سال در جمهوری اسلامی بدست همین ریا کاران و حقه بازان ساخته و پرداخته شده است !
مایلی کهن بهتر از هر کس با این چند چهره  آشناست و به همین خاطر است که بیش از پیش احساس تنهایی می کند و هیچیک از آن همراهان گذشته را در کنار خود نمی بیند !





چرا که در گذر زمان مایلی کهن با چهره های حقیقی و واقعی بسیاری از اهالی فوتبال و ورزش روبرو شده و برافروختگی  و پرخاشگری او ناشی از آن است که پشت نقابها  را به خوبی می بیند . صداقت محمد مایلی کهن همان گمشده  بزرگ در فوتبال و ورزش ایران است که هیچ کدام از حاضران  امروزی نمی تواند آن را تحمل کند و تاب بیاورد !!.....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر