۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

آشنایی با صاحبان شبکه تلویزیونی < من وتو > !


 از شما که این نوشته را می خوانید ، پرسشی دارم و آن هم این است : اگر شما یک بیزینسمن وتاجرثروتمندی باشید و هیچگونه با مسائل سیاسی ارتباطی نداشته باشید ، آیا حاضرید که در شبکه ای مثل من و تو سرمایه گذاری کنید!؟ شبکه ای که حتی یک آگهی هم ندارد و در واقع اصلا درآمدی ندارد!

همه می دانند در آمد هر شبکه تلویزیونی مستقل و بدور از وابستگی های سیاسی از راه آگهی های تبلیغاتی است . با توجه به این امر مهم در راه اندازی یک شبکه تلویزیونی ،به راستی  چرا باید این کار را بکنید و چه چیزی نصیب شما می شود !؟
شمایی که ارتباطی با مسائل سیاسی هم ندارید و فقط به دنبال پول بیشتر هستید، آیا به این وسیله شما درآمد بیشتری خواهید داشت؟!
 اگر پاسخ شما منفی است ، پس چه کسی یا چه کسانی حاضرند این سرمایه گذاری را بکنند؟
حالا شاید پاسخ  بسیار ساده و روشن باشد ، کسانی که در ارتباط با سیاست و سیاسی ها هستند!
 مانند شبکه های  بی بی سی فارسی و یا صدای آمریکا که اصلا آگهی ندارند، یعنی در واقع درآمدی ندارند و همانطور که  بارها بطور رسمی اعلام کرده اند  با بودجه پانزده تا بیست میلیون دلاری زیر نظر دولتهای مربوطه کار می کنند . شما هم بعنوان بیننده این شبکه ها درواقع تکلیفتان با این دو شبکه مشخص است که با سیاست های این کشور ها اداره می شود و انتظار شما هم با توجه به این واقعیت آشکار است. ضمن آنکه می دانیم در پس پرده  سیاست و ارتباطی که با جمهوری اسلامی دارند ، خبر ها و برنامه های تولیدی خودشان را تنظیم می کنندو بقول معروف این فتیله را بالا و پایین می برند و اینها بستگی  به منافع سیاسی شان دارد که اگر تامین شود فتیله پایین میآید و اگر تامین نشود فتیله بالا می رود!!



حالا وقتی به شبکه من و تو نگاه می کنیم ، می بینیم تا به امروز حاميان مالي واقعي و دست اندرکاران پشت پرده شبکه من و تو و اهداف دراز مدت آن که ظاهرا با شبکه انگليسي آي تي وي (ITV) همکاري برنامه اي دارد،(آکادمی گوگوش بطور کامل و حتی نحوه تصویر برداری تلویزیونی ) در هاله اي از ابهام براي بسياري از هموطنان قرار دارد. همچنین باید گفت که  در بخش "درباره ما" سايت من و تو هيچگونه اشاره اي به اينکه "ما" کي هستيم و از کجا آمده ايم نشده است. در برنامه های دکتر کپی و اتاق خبر این شبکه در تیتراژ پایانی مشخص نیست نویسنده ویا سردبیراتاق خبر چه کسی است ؟!

بطور یقین پشت پرده این  شبکه تلویزیونی دستهای سیاسی است که با توجه با بودجه ای که  خرج آن می کنند باید منافع سیاسی شان تامین گردد!! 

گرفتاریهای تاریخی – سیاسی ایرانیان در این برهه تاریخی و عدم اعتماد به رسانه های داخلی باعث شده که مردم به شبکه های خارج از ایران روی بیاورند
!!



شبکه من و تو بعد از انتخابات سال 88 در لندن بنا شد و همزمان با این شبکه که آکادمی گوگوش ،بفرمائید شام ، مسابقه تخته ، شعر یادت نره و..... را تهیه میکند ، شبکه جم بطور وسیع در پخش سریالهای ترکی فعال شد که اساس تمام این برنامه های سر گرم کننده، برای داخل ایران و جوانانی است که سال 88 درمیان نا باوری تمامی سیاستمداران داخل ایران و جهان به خیابان ها آمدند و خواستار سر نگونی جمهوری اسلامی شدند!! این سیاست کلی، نقشه ای بسیار فریبکارانه برای خاموش ساختن جنبش جوانان آزادی خواه ایران و آغاز راهی برای تحمیق افکار عمومی مردم و تزریق ابتذال به خانه ها و خانواده های ایرانی بود، ضمن آنکه با فرستادن این برنامه ها می باید کاری کنند تا همگان باور داشته باشند که دیگر خبری از خیزش جوانان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در کار نخواهد بود. واقعیت این است که این تفکر و برنامه ها در تلویزیون من و تو در حد خود موفق بوده و زمینه های پذیرش برنامه های مبتذ ل را تا آنجا فراهم  ساخته اند که کانال های  من و تو ، جم تی وی،  فریبنده و منطبق با ذائقه های ارزان پسند از پر بینده ترین کانا ل های ماهواره ای در داخل ایران باشندو اکثر مردم تنها دلخوشی شان در این شرایط ناهنجار خلاصه شود در نشستن در خانه وتماشای این شبکه ها!! تاثيرگذاري شبکه هایی که با  سیاستهای دولت انگلیس مثل  بي بي سي فارسی و تلويزيون من و تواز نظرسرگرم کردن مردم  برای تامین منافع دراز مدت جمهوري اسلامي در عمل اتفاق افتاده ودر این رهگذر، پرواز چند پهباد بي سرنشين تا چه اندازه مسخره به نظر میرسد!!



  اگر فرض را بر این بگذاریم که شبکه من و تومخالف نظام  جمهوری اسلامی است ، با این حال باز هم این پرسش  پیش می آید که چرا در برنامه های این شبکه هیچ گونه مطلبی علیه نظام و شخص رهبرآن گفته نمی شود؟!
 برنامه دکتر کپی  ظاهرا" تنها برنامه سیاسی این شبکه در قالب طنز است و جالب اینکه در باره این برنامه
یکی از کارمندان این شبکه ، آرش آشتیانی ، در برنامه جواب درتاریخ 26 فوریه 2013 در پاسخ به پرسش یک بینده این شبکه چنین گفت :با مزه ترین برنامه ما دکتر کپی است !!!!
هربیننده هوشیاری به خوبی میداند که برنامه دکتر کپی  فقط و فقط کارش انتقاد و مسخره کردن احمدی نژاد و شماری زیردست خامنه ای است و انگاری عامل و باعث تمام مصیبت های  34 ساله نظام جمهوری اسلامی فقط احمدی نژاد است نه کسان دیگر!!
پرسش اینجاست که چرا در این برنامه هرگز به سراغ خامنه ای یا هاشمی رفسنجانی نمیروند و همیشه رهبر و نفر دوم باید به صورت خط قرمز آن هم در یک برنامه مثلا طنز دیده و رعایت شوند !!
چرا فقط احمدی نژاد؟! آیا گیر دادن به احمدی نژاد و تعدادی آخوند بی اختیار و نوکر ولی فقیه را می توان درقالب مخالفت با جمهوری اسلامی جا انداخت ؟!
نتايج بررسي هاي اکادميک و علمي   CNN Effect  (اثرسی ان ان )بعنوان يک مقوله علمي شناخته شده در دنياي رسانه اي بخصوص در جنگ اخراج صدام از کويت، باعث شد دولت هاي بريتانيا و آمريکا به فکر تاسيس تلويزيون فارسي زبان براي تاثيرگذاري بر روي ايران و ايرانيان بيفتند. شنیده ها در مورد این شبکه تلویزیونی  گویای این است که بعد از انتخابات سال 88 و سرکوب مردم در داخل و همزمان با کم رنگ شدن نقش و قدرت هاشمی رفسنجانی ، پسر ارشد او مهدی هاشمی از ایران خارج می شود و به انگلستان میاید و مقامات انگلیسی ها هم با او صحبت می کنند.
هاشمی رفسنجانی در جمع آخوند های حکومتی تنها آخوند سیاستمداری است که پیش و پس از انقلاب اسلامی رابطه نزدیکی با انگلیسیها داشته و ساختمان و بنای جمهوری اسلامی را با کمک آنها راه انداخته است. همچنین می شنویم که هاشمی رفسنجانی این روزها ظاهرا نقش کم رنگی در این نظام پیدا کرده است و انگیسیها می کوشند دو باره او را فعا ل کنند تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را نگه دارند.
در این رهگذر گفته می شود که مهدی هاشمی با راهنمایی انگلیسیها سرمایه گذاری بزرگی را در کانادا راه انداخته و حتی اتوبانی را در این کشور ساخته و 200 میلیون دلار را در اختیار دولت کانادا تحت عنوان سازمان خیریه و به اصطلاح کارهای فرهنگی قرار داده است!!
در راستای همین نقشه ها و در پوشش کارهای فرهنگی می بینیم که تلویزیون من و تو با بودجه کلان راه اندازی می شود،  در پس پرده شبکه من و تو یک تفکر کاملا انگلیسی نهفته است که بسیار موذیانه است !  کشوری که در طول تاریخ نشان داده که به هر وسیله ای در ایران نفوذ داشته آخرین آن در رژیم گذشته تیمسار فردوست بود که از نزدیکترین افراد به شاه ایران بود و از ماموران سیستم جاسوسی بریتانیا بوده وهیچوقت هم از ایران خارج نشد و تمام اطلاعات مربوط به سیستم امنیتی شاه را هم در اختیار جمهوری اسلامی گذاشت نه به عنوان اینکه همدست جمهوری اسلامی بود بلکه به عنوان جاسوس و همدست انگلیسی ها !!! در حکومت فعلی هم بدون شک هاشمی رفسنجانی مهره آنهاست و پسرش هم در لندن و کانادا با انگلیسی ها در تماس بوده و این شبکه هم در راستای اهداف و برنامه های انگلیسی ها برای دراز مدت برای تسلط بر ایران است .هاشمی رفسنجانی در طول این سالها نشان داده که اهل گفتگو و معامله است درست عین منش و سیاست انگلیسیها!!

برنامه های شبکه  من و تو ازجمله از تهران تا قاهره  یا تونل زمان که نگاهی دارد به روزنامه ها و مجلات  و شوهای تلویزیونی پیش از انقلاب ، دقیقا فقط حسرت دیروزاست که امکان برگشت هم ندارد و این هم از جمله برنامه های فرهنگی بلند مدت انگلیس برای مردم ایران است . به دنبال تهیه و پخش این برنامه ها ، شاهد آن بودیم که سومین دوره آکادمی موسیقی گوگوش نیز با شاهکار این شبکه همراه بود تا یک چهره با حجاب اسلامی – سیاسی را به عنوان برنده و نفر اول معرفی کنند تا نقش این شبکه برای جااندازی جمهوری اسلامی برخوش خیال ها و جماعت بگذار خوش باشیم نیز آشکار شود 
!
 خوشبختي ما می تواند دربهره گیری از این سه نکته باشد: تجربه از ديروز ، استفاده از امروز ، اميد به فردا.
ولی با سیاست خارجی ها بخصوص انگلیسی ها ما را به سمتی می برند که با سه حالت زندگی مان را تباه کنند و آن حسرت ديروز ، اتلاف امروز وترس از فرداست!!!
حرف آخر اینکه شبکه من و تو بسیار تلاش دارد تا خود را  یک شبکه به اصطلاح سلطنت طلب و طرفدار حکومت پادشاهی جا بیاندازد و درنقشه های پنهانی برای امروز و فردای ایران، این نقش را بازی کند .اما جوانان آگاه وآزادی خواه ایران به درستی این بازی را شناختند وهیچ ارزشی برای این شبکه ابله پرور وبه قول خودشان سرگرم کننده در این روزگار سخت و نفسگیر قائل نیستند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر