۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

معرفی یک < جنتلمن > به نسل جوان و دوستدار فوتبال !


معرفی یک < جنتلمن > به نسل جوان !
فوتبال ما مثل دیگر زمینه ها همیشه بیشتر با نامهای تو خالی و شخصیت های خیالی همراه بوده وکمتر آدمهای شایسته و محترم به مردم معرفی شده اند .
وقتی به فوتبال امروز نگاه می کنیم ، این داستان همیشگی بیش از پیش به چشم می آید و حالا نیز چهره های ارزشمند و سزاوار هیچ نقشی در جامعه ندارند و گوشه نشینی را به درستی بر حضور در بساط فاسد و آلوده برگزیده اند .
بدون تردید باید مسئولیت تاخت و تاز چهره های پوشالی در فوتبال را در درجه اول متوجه  رسانه های ورزشی دانست که معمولا صفحه های خود را به هوچی ها  اختصاص میدهند .
در این رهگذر بنا داریم تا هر از چندی یک چهره محترم و شایسته را که کمتر نشانی از او داده می شود ، به ویژه به نسل امروز ایران  معرفی کنیم تا شاید گامی باشد در جهت شناسایی الگوهای واقعی وقابل احترام  و اعتبار در هر زمان .


سهام الدین میرفخرایی را باید یکی از شریف ترین و با شخصیت ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران دانست که در دهه پنجاه همواره جلوه بخش صحنه های داخل و خارج بود و به راستی در هر کجا برای اهالی فوتبال آبرو و احترام  را به ارمغان آورد .
 سهام را باید یک جنتلمن به شمار آورد و به قولی او یک پارچه < آقا > بود که همراه با ارزشهای بالای فنی ، اخلاق و ادب والا را نیز به تماشا می گذاشت . این رعنای دوست داشتنی فوتبال ایران سالها یکی از مدیران برجسته در هواپیمایی ملی ایران بود تا همکاران او همیشه و همه جا به وجود این مدیر راستین و لایق ببالند .
میرفخرایی در دهه پنجاه یکی از مدافعان برتر و توانا  در باشگاه هما و تیم ملی فوتبال ایران بود که بعضی کارشناسان او را بکن بائر ایرانی می دانستند. پیرامون ارزشهای ورزشی و شخصیتی سهام خان می توان گفت که او یکی از خوشنام های فوتبال ایران است و بی گمان در فردای آزاد و روزگار شایسته سالاری باید نقشی بزرگ در فوتبال این سرزمین به میرفخرایی سپرده شود.


سهام عزیز یک بزرگ راستین در فوتبال ما بوده و هست. به باور من مردمی که بزرگان خود را نشناسند ، محکوم به کوچکی خواهند بود !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر