۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۷, جمعه

شکست جمهوری اسلامی در برابر فرهنگ ایرانی !


شکست جمهوری اسلامی در برابر فرهنگ ایرانی !
 تنها را مقابله با جمهوری اسلامی  همین مسئله ملیت  ،  فرهنگ و هویت ایرانی است . بهمن  1357 وقتی خمینی  به ایران آمد در پاسخ به پرسشی  که  در داخل هواپیما از او کردند که چه احساسی داری ؟   گفت :  هیچ !
  این تنها حرف  درست  و حقیقت  یک دورغگوی بی نظیر بنام خمینی  بود!
که سر مشق نظام جمهوری اسلامی  در تمام این 35 سال  به شمار آمده  تا همیشه  تیشه  بر ریشه ایران  و ایرانی بزنند !
همین  مهم مشخص کرد  این حکومت  هیچ جنبه ملی ندارد و کاملا  یک  حکومت  مذهبی است  و در تمام طول این سالها  همیشه  با فرهنگ و آداب ایرانی سر جنگ داشتند و همواره کوشیده اند تا به مردم بفهماند که قبل از اینکه ایرانی باشید یک مسلمان هستید  !
اما  تلاشهای سی و چند ساله جمهوری اسلامی کاملا  مذبوحانه  بود  و می بینیم که امروز نسل جوان ایران  بیش از نسلهای پیش  به ایران و ایرانی تکیه دارد و به  تاریخ  هزاران ساله خود و به ویژه پیش  از حمله اسلام  به  سر زمین خود  می بالد!
حالا  جمهوری اسلامی از ترس برافراشتن  پرچم شیر و خورشید  از حضور در میدانی که ظاهرا  برای حذف کشتی  ازبازیهای  المپیک بنا شده بود از ترس سر باز میزند  و به لس آنجلس  نمی آید ، سفر ی که  شدیدا به آن  نیاز داشت و همه جور امکانات را فراهم آورده  بود تا در کنار علت ظاهری این سفر به هدف شوم خود یعنی تکان دادن پرچم عنکبوتی جمهوری اسلامی در دل لس آنجلس  عمل کند !!!


 اما  بیداری و هوشیاری وطن پرستان  راستین ایران  و تداراکات  خود جوش  و جانانه ایرانی ها  برای مقابله با عوامل  خیانت کار و سر در آخور نظام جمهوری اسلامی  کاری کرد کارستان تا  تیم جمهوری اسلامی  از سفر به لس آنجلس  منصرف شود !  که این یعنی پیروزی  ملت ایران با پرچم شیر و خورشید  نشان  و شکست دشمنان ایران و ایرانی ! 
یک  بار دیگر دیدیم که  جمهوری  شیطانی اسلامی  در برابر فرهنگ و عظمت  تاریخی ملت ایران  زانو زد و پرچم مقدس شیر و خورشید نشان  هم چون تیری بر قلب ضحاک  زمان  و مزدورانش  نشست !
 پیش از این نیز شاهد آن بوده ایم که جمهوری اسلامی بر خلاف  شعار ریا کارانه و عوامفریبانه  امت همیشه در صحنه ، همیشه از حضور ملت ایران  وحشت داشته  و وقتی  آن حماسه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر استرالیا  در اذر1376 و جشن و پایکوبی دهها میلیونی  ایرانی ها در خیابانهای تهران  و دیگر شهر ها اتفاق افتاد  ، از همان هنگام کمر به نابودی فوتبال ملی ایران بست  تا دیگر بهانه ای بدست مردم برای حضور گسترده  و غرور ملی  فراهم نیاید  !
انچه که تردید ناپذیر است  ، همانا  جنگ  و ستیز همیشگی  جمهوری اسلامی  با هویت و غرور ملی  ما ایرانی ها است  که  ورزش  و افتخارات   بین الملی آن  می تواند همه گاه  بهترین  زمینه را برای  جوشش  و خروش  میلیونها  ایرانی را  مسیر سازد و در طول  سالهای  گذشته   بارها تجربه کرده ایم  که  نظام  ولایت مطلقه فقیه  کاری کرده است  که  تیم های ایرانی  با  شکست  و ناکامی  روبرو باشند  تا  حکومت از حضور ملیونها ایرانی  به وحشت نیفتد  و به خود نلرزد !
 آنچه  که در انصراف  سفر کشتی  به لس آنجلس  و لغو  مسابقه نمایشی با آمریکا  در روز یکشنبه  19 می  به چشم می آید  ،  در راستای همان ترس و وحشت  حکومت اسلامی از حضور ایرانی ها  در صحنه است که از قضا  این بار در آمریکا  و  در قلب  ایرانی های  آماده  برای رویارویی با نقشه های  شوم  و پلید  این نظام اسلامی  ترسیم می شود . 



 

این را می توان از همین حالا  برای خرداد پرماجرا و  آبستن  حوادث   غافگیر کننده  سر آغازی دانست  که شاید آن روز نهایی را  برای رهایی  ایران و ایرانی  در چنگال  جنایتکاران   به ارمغان آورد . به امید ان روز .......و پیروزی  نسل شجاع  و  آزادیخواه  ایران امروز .....امیر برادران
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر