۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

فوتبال کثیف!

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ! :من فصل بعد 100 درصد از استقلال جدا می‌شوم. به من می‌گویند اگر پولت را می خواهی برو آدم فلانی شو. من خودم دنبال این هستم که دیگران آدمم شوند!!! 


نگاه کنیذ فوتبال کثیف و ادبیات بدتر ار آن را .....من خودم دنبال این هستم که دیگران آدمم شوند !!! به کجا داریم می رویم ؟ ! نه از نظر فنی چیزی هستیم و نه از شخصیتی .....




در سالگرد بزرگ مرد فوتبال ایران ( ناصر خان حجازی ) باید یاد آور شوم :ناصر خان سمبل نسل جوان و آگاه آینده ایران است که به دنبال ذاشتن الگو های درست می گردد......نسلی که می داند در فوتبالی که به عنوان مثال : امیر قلعه نوعی بهترین مربی آن است ! و یا جواد نکونام کاپیتان تیم ملی آن است ! و یا فتح الله زاده ، رویانیان ، مدیران آن هستند این فوتبال ، فوتبالی نیست که از آن لذت ببری و از آن افتخار و غرور ملی بدست بیاوری ! این فوتبال کثیف و آلوده است ! همانطور که ناصر حان در این فوتبال جایی نداشت ! کسی که شایستگی اش از تمام آدمهای فعلی در فوتبال ایران بالاتر بود ، اما .....



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر