۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

دست های پشت پرده در من و تو !

 شبکه های  بی بی سی فارسی و یا صدای آمریکا که اصلا آگهی ندارند، یعنی در واقع درآمدی ندارند و همانطور که  بارها بطور رسمی اعلام کرده اند  با بودجه پانزده تا بیست میلیون دلاری زیر نظر دولتهای مربوطه کار می کنند . شما هم بعنوان بیننده این شبکه ها درواقع تکلیفتان با این دو شبکه مشخص است که با سیاست های این کشور ها اداره می شود و انتظار شما هم با توجه به این واقعیت آشکار است. ضمن آنکه می دانیم در پس پرده  سیاست و ارتباطی که با جمهوری اسلامی دارند ، خبر ها و برنامه های تولیدی خودشان را تنظیم می کنندو بقول معروف این فتیله را بالا و پایین می برند و اینها بستگی  به منافع سیاسی شان دارد که اگر تامین شود فتیله پایین میآید و اگر تامین نشود فتیله بالا می رود!!


حالا وقتی به شبکه من و تو نگاه می کنیم ، می بینیم تا به امروز حاميان مالي واقعي و دست اندرکاران پشت پرده شبکه من و تو و اهداف دراز مدت آن که ظاهرا با شبکه انگليسي آي تي وي (ITV) همکاري برنامه اي دارد،(آکادمی گوگوش بطور کامل و حتی نحوه تصویر برداری تلویزیونی ) در هاله اي از ابهام براي بسياري از هموطنان قرار دارد. همچنین باید گفت که  در بخش "درباره ما" سايت من و تو هيچگونه اشاره اي به اينکه "ما" کي هستيم و از کجا آمده ايم نشده است. در برنامه های دکتر کپی و اتاق خبر این شبکه در تیتراژ پایانی مشخص نیست نویسنده ویا سردبیراتاق خبر چه کسی است ؟!
بطور یقین پشت پرده این  شبکه تلویزیونی دستهای سیاسی است که با توجه با بودجه ای که  خرج آن می کنند باید منافع سیاسی شان تامین گردد!!
گرفتاریهای تاریخی – سیاسی ایرانیان در این برهه تاریخی و عدم اعتماد به رسانه های داخلی باعث شده که مردم به شبکه های خارج از ایران روی بیاورند
!!



شبکه من و تو بعد از انتخابات سال 88 در لندن بنا شد و همزمان با این شبکه که آکادمی گوگوش ،بفرمائید شام ، مسابقه تخته ، شعر یادت نره و..... را تهیه میکند ، شبکه جم بطور وسیع در پخش سریالهای ترکی فعال شد که اساس تمام این برنامه های سر گرم کننده، برای داخل ایران و جوانانی است که سال 88 درمیان نا باوری تمامی سیاستمداران داخل ایران و جهان به خیابان ها آمدند و خواستار سر نگونی جمهوری اسلامی شدند!! این سیاست کلی، نقشه ای بسیار فریبکارانه برای خاموش ساختن جنبش جوانان آزادی خواه ایران و آغاز راهی برای تحمیق افکار عمومی مردم و تزریق ابتذال به خانه ها و خانواده های ایرانی بود، ضمن آنکه با فرستادن این برنامه ها می باید کاری کنند تا همگان باور داشته باشند که دیگر خبری از خیزش جوانان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در کار نخواهد بود. واقعیت این است که این تفکر و برنامه ها در تلویزیون من و تو در حد خود موفق بوده و زمینه های پذیرش برنامه های مبتذ ل را تا آنجا فراهم  ساخته اند که کانال های  من و تو ، جم تی وی،  فریبنده و منطبق با ذائقه های ارزان پسند از پر بینده ترین کانا ل های ماهواره ای در داخل ایران باشندو اکثر مردم تنها دلخوشی شان در این شرایط ناهنجار خلاصه شود در نشستن در خانه وتماشای این شبکه ها!! 


تاثيرگذاري شبکه هایی که با  سیاستهای دولت انگلیس مثل  بي بي سي فارسی و تلويزيون من و تواز نظرسرگرم کردن مردم  برای تامین منافع دراز مدت جمهوري اسلامي در عمل اتفاق افتاده ودر این رهگذر، پرواز چند پهباد بي سرنشين تا چه اندازه مسخره به نظر میرسد!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر