۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

بازهم درود به شرف علی کریمی

علی کریمی خیلی مختصر و مفید در باره اسطوره فوتبال جمهوری اسلامی :  آقای دایی بیاید دو کلمه حرفی بزند که به درد مردم بخورد. ما باید حرف هایی بزنیم که به درد مردم بخورد و چیزی برای آنها داشته باشم!!!


وی با یادآوری اتفاقاتی که در زمان حضور علی دایی در تیم ملی رخ داده بود گفت: ایشان یادش رفته زمانی که در تیم ملی بود گفت که کریم باقری به تاکتیک من نمی خورد اما بعد از اینکه من اعلام کردم به تیم ملی نمی آیم رفت باقری را دوباره به تیم ملی دعوت کرد. آقا کریم که آن موقع خداحافظی کرده بود اما ایشان او را دوباره دعوت کرد. اینها را می گویم و قضاوت را به مردم می سپارم. آرشیو برنامه نود هم فیلم این اتفاقات را دارد.


وی در مورد اینکه گفته است اسطوره باشگاه پرسپولیس است گفت: شما بروید یک مصاحبه از من بیاروید که گفته باشم من اسطوره هستم. من یک روزی به فوتبال آمده ام و یک روزی هم خواهم رفت. هر چه هم دارم از فوتبال است و بابت بازی که کرده ام پول گرفته ام. هیچ منتی هم سر کسی ندارم. ما باید شجاعت داشته باشیم ....


مهمترین نکته ای که علی کریمی گفت : ما باید حرف هایی بزنیم که به درد مردم بخورد و چیزی برای آنها داشته باشم!!!
برای همین هم من نوشته بودم : به باور من هر انسان وقتی  در جامعه مطرح و دارای نامی است ، بدون شک دارای مسئولیت و وظیفه ای فراتر از یک آدم  عادی ومعمولی به نسبت به جامعه خود است  در شرایطی که مردم ما زیر سلطه حکومت مذهبی دست و پا میزند ، چشم خود را به کسانی می دوزد که در زمینه های گوناگون نامور و مطرح شده و به درستی انتظار و توقع دارد که اینان زبان مردم باشند و از درد های ملت بگویند. انتظار و توقعی  به حق که باید از سوی هر چهره مطرح و ملی پاسخ داده شود!!!

بازهم درود به شرف علی کریمی که با همه اختناق و سیستم امنیتی که وجود دارد ، حرف خود را میزند......

۲ نظر:

  1. Moghayeseye ye mard mesle Ali Karimi ba ye Ashmal mesle Ali dayee aslan dorost nist.

    پاسخحذف
  2. مثلا چی گفته که شرف شرف راه انداختین چه کاری کرده که الان شده رهبر اعتراض مگه علی دایی احمدی نژاد رو سکه یه پول نکرد !!مگه آقای کریمی و فرهاد مجیدی و چند تا دلقک دیگه ننشستن با احمدی نژاد گل کوچیک بازی نکردن چرا حرف بی ربط میزنی این دلقک فقط میخواد علیه دایی جو درست کنه مگه ایشون از استیلی حمایت نمی کرد در مقابل دایی همون استیلی که قدرت احمدی نژاد رو تو مناظره هاش دیده بود بگم یابسته یه سری بچه 13 و 14 ساله شدن طرف داراین لمپن گمشو کریمی اشغال

    پاسخحذف