۱۳۹۲ مرداد ۲۷, یکشنبه

ستار ؛ هنرمندی تمام عیار....


ستار ؛  هنرمندی تمام عیار....

ستار از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی ایران است با صدایی بسیار زیبا که تعریف و نوشتن مرا احتیاج ندارد....
ستار را در منزل محمد بیاتی در لس آنجلس برای دومین بارملاقات کردم ( بار اول در بی بی سی فارسی در جریان بازیهای جام جهانی 2010 بود که مهمان برنامه بود و من هم کارشناس برنامه ).... ما باهم به نوعی بچه محل هم هستیم ، من یادم میاید جمعه ها صبح در زمین خاکی  پشت ورزشگاه شماره سه در شهباز ، ستار در آنجا فوتبال بازی می کردند و من هم نوجوانی بودم که دور این زمین خاکی با گذاشتن چند تا آجرکه روی آن می نشستم و بازی آنها را تماشا می کردم......



 ستار جدا از مسائل هنری  در زمینه‌های ورزشی به خصوص فوتبال علاقه‌مند بوده و در تیم‌های فوتبال بازی می‌کرد. حتی بعدها در جوانی و میانسالی نیز علاقه‌مند و پیگیر فوتبال بود و کاپیتان تیم فوتبال هنرمندان نیز گردید.
ستار علاوه بر هنربالای خود و روحیه ورزشی اش ، دارای امتیازی است که بسیاری از هنرمندان خارج نشین و داخل ایران از آن بی بهره هستند.



امتیاز بزرگ ستار این است که او همیشه در طول 35 سال گذشته درد مردم ایران را به زبان آورده و هرگز پای از اعتراض و مخالفت با جمهوری اسلامی پس نکشیده است.
 این مهم همان چیزی است که اگر نیمی از هنرمندان ایرانی از خود نشان می دادند ، جمهوری اسلامی بدون  شک با دشواری و تنگنای بیشتری مواجه می شد.




 ستار با ایمان و اعتقاد به باوریهایش همیشه نشان داده در یک خط روشن گام برداشته ....وبراستی  هر انسان وقتی  در جامعه مطرح و دارای نامی است ، بدون شک دارای مسئولیت و وظیفه ای فراتر از یک آدم  عادی ومعمولی به نسبت به جامعه خود است و در واقع زبان مردم باید باشد و از درد های ملت بگویند. انتظار و توقعی  به حق که باید از سوی هر چهره مطرح و ملی پاسخ داده شود.....

ستار را باید با تمام این ویژ گیهای انسانی و هنری اش بیش از پیش احترام بگذاریم و ارج و منزلت این ایرانی راستین و پاک نهاد را پاس بداریم.......امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر