۱۳۹۲ مرداد ۲۵, جمعه

حرف حساب کریمی زیر بمباران حاشیه سازها.....



دوستان عزیز دقت کردید که بعد مصاحبه علی کریمی  که گفت  :  آقای دایی بیاید دو کلمه حرفی بزند که به درد مردم بخورد. ما باید حرف هایی بزنیم که به درد مردم بخورد و چیزی برای آنها داشته باشم!!!


بسیاری از سایت ها به شکلی حساب شده ودستوری  این حرف معنی دار علی کریمی را  پای اختلاف های این دو بازیکن با هم گذاشتند و مسئله را به نوعی شخصی کردند و حتی نوشتند که جنگ مسخره دائی و کریمی چه زمانی قرار است که تمام شود ؟ ....


  برنامه نود نیزکه همیشه دنبال حاشیه است،  در اینجا نیز از حرف حساب و ارزشمند علی کریمی به دنبال حاشیه سازی رفت و با گذاشتن مصاحبه های این دو در کنار هم آن را شخصی کرد تا اصل قضیه مشخص نشود.... کریمی با صراحت  و درستی میگه: 
 شما بروید یک مصاحبه از من بیاروید که گفته باشم من اسطوره هستم. من یک روزی به فوتبال آمده ام و یک روزی هم خواهم رفت. هر چه هم دارم از فوتبال است و بابت بازی که کرده ام پول گرفته ام. هیچ منتی هم سر کسی ندارم. ما باید شجاعت داشته باشیم .... ما باید حرف هایی بزنیم که به درد مردم بخورد و چیزی برای آنها داشته باشم!!!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر