۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

مجادله آخوندعلیپور و قلعه نوعی ، بیانگر فوتبال کثیف از زبان خود آقایان!


بخشی ازمجادله آخوندعلیپور و قلعه نوعی بیانگرخیلی چیزها ست!!!...و مشخص است که تیم استقلال را از بیرون از کادر فنی این تیم بسته اند!!! توسط یکسری از آدمهای امنیتی مثل علیپور ...کسی که در دوران ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال بعنوان پیش نماز وارد شد اما در سالهای بعد پست‌های مختلفی را در فدراسیون بدست آورد.... دبیر ستاد منشور اخلاقی و دبیر کمیته فرهنگی منشور اخلاقی، مشاور فرهنگی سازمان لیگ برتر و عضو ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبالی در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است...کسی که حتی خواستار تغییر نام باشگاه ابومسلم شده و اعتقاد داشت که ابومسلم از جمله اعرابی بوده که علیه ایرانیان فعالیت داشته و 70 هزار ایرانی را کشته!!!



اما مجادله این دو نفر ....توجه کنید...خود قلعه نوعی تایید میکند و هم تشکر می کند!!! عجب فوتبالی است.....از زبان خود آقایان می شود فهمید چه فوتبال کثیفی است!!!



علیپور: ما در فدراسیون جلسه داشتیم و خواهش کردیم بدون ملاحظه رنگ آبی و امیر قلعه‌نویی، استقلال همانند تیم ملی حمایت شود. ما حتی خواهش کردیم که جواد نکونام در استقلال بماند و آندرانیک تیموریان به این تیم بیاید!!!
قلعه‌نویی: «آقای علیپور عزیز! همه این محبت‌ها را شما انجام داده‌اید!!
علیپور: «ما محبت نکردیم...».
 قلعه‌نویی: « چرا؛ شما تلاش کردی!!!
علیپور: «ما انجام دادیم....( یعنی همان وظیفه و دستوری که داده بودند )
قلعه‌نویی: آقای علیپور! سال اولی که استقلال را گرفتم 13 ستاره از تیم رفتند و من 13 بازیکن جوان و گمنام به استقلال آوردم. شاید آن موقع 20 درصد بیشتر از فجر هزینه کردیم. خواهش می‌کنم این حرف را نزنید. بعد از این می‌خواهیم در یک متر و نیم جا بخوابیم! این حرف‌های دشمنان ماست که از زبان شما زده می‌شود...( توجه داشته باشد < این حرف دشمنان ماست>
علپیور: «بازیکنانی که ما از فجر به استقلال دادیم ستاره بودند!!!...( میگه ما دادیم!!!)
قلعه‌نویی: «کدام یک ستاره بودند»؟
علیپور: «سید داوود سید عباسی»!
قلعه‌نویی: «آقای علیپور! حضور ذهن نداری چون با حب و بغض صحبت می‌کنی! سید عباسی ماحصل مربیگری من در تیم ملی امید بود با فراز فاطمی. آقای علیپور وقتی صحبت می‌کنید خدا را در نظر بگیرید.
علیپور: «قطعا همه ما خدا را مد نظر داریم. شخصا برای استقلال...»...




برای همین هم تنها کسی بودم که بعد از صعود تیم ملی فوتبال نوشتم :
 فوتبال فاسد با رفتن به جام جهانی پاک نمی شود.....

از فردای پیروزی بر کره جنوبی ، تمام کسانی که در این چند ساله از بغل این فوتبال جیب خود را پر کرده بودند و به شهرت هم رسیده بودند ، دوباره وارد میدان شدند تا همچنان با پشتیبانی سیستم امنیتی کشور به چپاول خودشان ادامه دهند.....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر