۱۳۹۲ مهر ۱۱, پنجشنبه

صلی الله محمد کی روش به ایران خوش آمد!!!


  صلی الله محمد  کی روش به ایران خوش آمد!!!




بعد از شکست استقلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت ، کی روش با خیالی  تقریبا راحت تر به ایران برگشت!!! این هم از بدبختی و کوچک بودن فوتبال در جمهوری اسلامی است که  دستیار یک باشگاه  اروپایی را به ایران می آوریم و تبلیغ می کنیم که بزگترین مربی جهان را آوردیم و بعد مربیان داخلی که ازفوتبال روز دنیا عقب هستند ، برای او رقیب می شوند !!! 



اما کی روش نباید زیاد هم مطمئن باشد....در جام جهانی 1998 فرانسه در فاصله یک هفته  به بازیها ی جام جهانی ، یکی از تاثیر گذارترین مربیان خارجی ( اویچ) را بر کنار کردند کسی که به مراتب بهتر از کی روش بود  و رقیبی هم نداشت ، چون کارنامه موفقی داشت!!!
......ایویچ با یك كارنامه بسیار قوی و سابقه مربیگری در تیم های بزرگ اروپا به ایران آمد و از موفقترین مربیان کروات محسوب می شد که در دهه 1970 سه عنوان قهرمانی در لیگ یوگوسلاوی با تیم هایدوک اشپلیت به دست آورد.او در ادامه با تیمهای آژاکس ، اندرلشت ، مارسی و پورتو هم قهرمان لیگهای آن کشورها شد.البته سرمربی تیم های دیگری هم مثل مثل تیم ملی كرواسی ، بنفیكا ، استاندارد لیژ هم بود. او در سال ۱۹۸۷ میلادی و در فینال جام باشگاه های اروپا موفق شد با تیم پورتو، تیم بایرن مونیخ آلمان را ۲ یك شكست داده و قهرمان اروپا شود ........


...اما مافیای پشت پرده کاری به این حرفها نداشت..

پس کی روش خان زیاد هم مطمئن نباش....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر