۱۳۹۲ مهر ۲۳, سه‌شنبه

حجاب سیاسی و حکومتی در جمهوری اسلامی!


"
حسن روحانی :
در مساله حجاب، اگر تذکری لازم است باید از مدرسه، دبیرستان، دانشگاه، مساجد، علما و حوزه‌ها آغاز شود و آخرین مرحله، به تذکر پلیس انجامد!!!

حدود 33 سال پیش ، هاشمی رفسنجانی در خطبه نماز جمعه کفت :
از نظر ما اگر کسی در جامعه بد حجاب هست ، جرمش از کسی که زنا می کند ؛ بیشتر است !!! آن کسی که بد حجاب هست داره با این کار با نظام جمهوری اسلامی مبارزه می کند!!!...اما آن کسی که در خفا زنا می کند ، به ظاهر جامعه و نظام لطمه ای  نخواهند زد ! آن شخص می داند با خدای خودش!!!




هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از مهره های اصلی  نظام جمهوری اسلامی ، در آن زمان خط را به جامعه داد و امروز ثمره این تفکر را  بعد از سی و اندی سال در جامعه به خوبی می بینیم ....



پوشش برای هر انسان یک امر کاملا شخصی و اختیاری است و هر کس این حق را دارد تا هر پوششی را برای خود انتخاب کند .اما هر گاه که یک امر شخصی و خصوصی تبدیل به وسیله ای برای  تبلیغ و تایید یک حکومت آن هم مثل جمهوری اسلامی شود ، اینجاست که باید با تمام توان جلوی آن ایستاد تا در این روزهای سخت و دشوار گامی در جهت براندازی این حکومت آویزان به مذهب برداشته شود .
حجاب از نوع موجود در جمهوری اسلامی یک حجاب صد در صد سیاسی و حکومتی است و در زمانی که نسل امروز ایران در پی براندازی این حکومت می کوشد ، هر کس که در راه حفظ و تبلیغ این حجاب سیاسی و حکومتی باشد ، بدون برو برگرد در صف جااندازها قرار می گیرد !!!......نمونه زنده آن هم شبکه تلویزیونی < من و تو > و برنامه آکادمی گوگوش !.....و اظهارات این روزهای دلقکی بنام حسن روحانی!....




 آنچه که در تمام این اظهار نظرها پیرامون حضور یک خانم با حجاب اسلامی –سیاسی در یک برنامه موسیقی و خوانندگی مشترک می نماید و فقط نوع نوشته تفاوت دارد، این است که اسلام با خوانندگی زن هرگز موافق نبوده و آن را یک امر حرام دانسته است !
نکته ای واقعی و بسیار مهم که این خانم آگاهانه یا نا آ گاهانه – که اولی به یقین نزدیکتر است- در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش  در شبگه تلویزیونی  < من و تو > بارها عنوان و تلاش می کند که به همه ثابت نماید در اسلام چنین ممنوعیتی برای زن وجود ندارد!!



به عنوان مثال : برنده برنامه آکادمی گوگوش ، برای اثبات حلال بودن خوانندگی برای یک زن مسلمان حتی از شوهر آلمانی خود نیز فتوا گرفته و می گوید : همسرم به من  گفت که تو می توانی در این آکادمی شرکت کنی و حجاب تو هیچ مشکلی برای خوانندگی ندارد!!! جل الخالق !
 اینجاست که وقتی به عملکرد این خانم و برنامه ای پرحرف و حدیث چون آکادمی موسیقی گوگوش درتلویزیونی به نام < من و تو > و در پی آن اظهار نظرهای برآمده از جمهوری اسلامی و دیگر معتقدان به اسلام سیاسی می نگریم ، همگی را در یک کاسه می بینیم که فقط به دنبال جااندازی حکومت آویزان به مذهب هستند تا مانع از براندازی شوند!!



زیرا حجاب از نوع موجود در جمهوری اسلامی یک حجاب صد در صد سیاسی و حکومتی است و در زمانی که نسل امروز ایران در پی براندازی این حکومت می کوشد ، هر کس که در راه حفظ و تبلیغ این حجاب سیاسی و حکومتی باشد ، بدون برو برگرد در صف جااندازها قرار می گیرد !!!




برای همین هم در پایان این بازی احمقانه در آکادمی موسیقی گوگوش تمام ماله کش های اصلاح طلب به دنیای مجازی و فیس بوک به شکل گله ای آمدند تا ماموریت خود را اجرا کنند . در این  میان روزنامه نگار فاسد اصلاح طلب جمهوری اسلامی ( مسیح علی نژاد ) نوشت : پیروزی یک زن محجبه در آکادمی آوازی را پیروزی اسلام و مسلمین بر سکولارهاو بی حجاب ها می خوانند و خواهند خواند!!!........امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر