۱۳۹۲ مهر ۲۰, شنبه

علی دایی ؛ اصلاح طلب یا فرصت طلب !

مطلبی را می خواندم که نوشته بود :

علی دایی اصلاح‌طلبی است که معمولا از اصولگرایان پست می‌گیرد !!!


علی دایی ؛ اصلاح طلب!



دایی در دوران محمد خاتمی  ( سید خندان ) نشان لیاقت گرفت!!!



 دایی از حامیان سفت و سخت میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری ،  تا جایی که گفته می‌شد حتی مبلغ صد میلیون تومان از سوی او به ستاد انتخاباتی میرحسین کمک شده است!!!




دایی که روابط نزدیکی نیز با نوه امام دارد، در همین انتخابات اخیر هم به طور تمام قد پشت روحانی ایستاد و بسیاری از اطرافیانش را به حمایت از رییس جمهور فعلی دعوت کرد!!!

علی دایی ؛ اصلاح‌طلبی است که معمولا از اصولگرایان پست می‌گیرد !!!










دایی در سایپا با سید مهرداد هاشمی  از طرفداران ولایت و رهبری  کار کرد و برای اولین بار طعم سرمربیگری را در دنیای فوتبال چشید!!!



دایی  بعدتر توسط محمود احمدی‌نژاد به ناگهانی‌ترین شکل ممکن سر از نیمکت تیم ملی درآورد!!! ( مایلی کهن هم اشاره کرد که باید از مهرداد بذر پاش سئوال کرد ! )


دایی پس از ناکامی در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی، دایی ۹ ماه خانه‌نشین بود تا اینکه سرانجام حبیب کاشانی به بهانه‌های واهی کرانچار را کنار گذاشت و او را به جای این مربی کروات برای هدایت پرسپولیس برگزید. گفتن ندارد که کاشانی از جمله پرنفوذترین چهره‌های جناج اصولگرا است که همین دو هفته پیش در معیت قالیباف راهی تمرینات استقلال شد!!!




بابک زنجانی هم از دیگر چهره‌های این اردوگاه سیاسی است که به دایی پر و بال داد. آقای «بسیجی اقتصادی» در راه‌آهن به دایی اختیار تام داد!!!


 حالا هم که رفیق گرمابه و گلستان دایی ، محمد رویانیان شده است، رفیق دیروز قالیباف و یار امروز احمدی‌نژاد!!!...که میگه : 
اگر صدای دایی خفه شود، دیگر هیچ صدای در این کشور در نخواهد آمد!!!.......




بله؛ علی دایی اصلاح‌طلبی است که معمولا از اصولگرایان پست می‌گیرد. چرا؟ !!!.....
وشاید هم فرصت طلبی که نان را به نرخ روز می خورد !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر