۱۳۹۲ آبان ۳, جمعه

ترانه ای از دیروز اما وصل الحال امروز !




ترانه ای از دیروز اما وصل الحال  امروز !

ترانه کمکم کن ( دریایی ) با صدای گوگوش ، شعری از ایرج جنتی عطایی است یکی از بنیانگذاران < ترانه سرایی نوین > در دهه پنجاه در ایران بود ....که میگه :


کمکم کن کمکم کن نذار اینجا بمونم تا بپوسم 
کمکم کن کمکم کن نذار اینجا لب مرگو ببوسم

کمکم کن کمکم کن خرمن رخوت من شعله می خواد 
کمکم کن کمکم کن من و تو باید به فردا برسیم 
چشمه کوچیکه برامون ما باید بریم به دریا برسیم 


این  ترانه انگاری سی - چهل سال جلوتر از زمان برای ایران و ایرانی سروده شده و امروز می بینیم که کاملا گویای شرایط  سخت و نفس گیر نسل حال حاضر است !
شعر ظاهرا فریاد نسل جوان امروز ایران است  و انگاری برای امروز گفته شده !




نسلی که اصلاح طلبهای حکومتی بعد از 35 سال چشمه را پیشنهاد داده اند ...کاری که قبلا خاتمی ( سید خندان ) هم انجام داد!!!
 اما این نسل میگه : چشمه کوچیکه برامون ما باید بریم به دریا برسیم !!!
برای رسیدن به دریا که نیاز و خواست  نسل جوان و آینده ایران است و رهایی آن سرزمین است ،  باید از این نظام دینی گذشت !



مشکل این نظام ، مسئله دین است و با دین امکان رسیدن به دمکراسی وجود ندارد..... هیچ دینی در دنیا  وجود ندارد که رسالت خود را ایجاد دموکراسی  یا حتی بسط آن اعلام کرده باشد !
در اروپا، رنسانس انجام شد ،  یعنی‌ دین را کنار گذاشتند و به اصل دموکراسی روی آوردند و موج سکولاریسم آن‌قدر بالا گرفت که مسیحیت ناچار شد برای ابقا خود با این موج همراه شود  !!! اما اصلاح‌طلبهای جمهوری اسلامی  از این موج وحشت کردند و برای همین هم برای بقای این نظام هر کاری انجام می دهند !




برای نمونه درشبکه  < من و تو>  وآکادمی موسیقی گوگوش  که یک جریان کاملا سیاسی و فرهنگی برای آینده ایران طراحی شده است یک دختر با حجاب را به عنوان نفر اول معرفی کردند . آنها  شرایطی را فراهم کردند و هدفشان این بود که در آینده جامعه تن بدهد به مثلا خواننده باحجاب و در نهایت جمهوری اسلامی  همچنان به کار خود ادامه بدهد و این محدویت غیر انسانی ( پوشش آزاد ) همچنان باقی بماند!




برای همین هم در پایان این بازی احمقانه در آکادمی موسیقی گوگوش تمام ماله کش های اصلاح طلب به دنیای مجازی و فیس بوک به شکل گله ای آمدند تا ماموریت خود را اجرا کنند. در این میان یکی از همین روزنامه نگاران معلوم الحال  اصلاح طلب بنام مسیح علی نژاد نوشت : پیروزی یک زن محجبه در آکادمی آوازی را پیروزی اسلام و مسلمین بر سکولارهاو بی حجاب ها می خوانند و خواهند خواند!!




نیاز و خواست نسل جوان و آینده ایران  نه تنها رسیدن به دریا  که به اقیانوس است و یک جامعه سکولار که دین نقشی در آن نداشته باشد .......امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر