۱۳۹۳ خرداد ۱۷, شنبه

پر حاشیه ترین تیم ملی فوتبال ایران!


پر حاشیه ترین تیم ملی فوتبال  ایران!

 آتش زیر خاکستر !

 بیش از ده روز به آغاز بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی  2014 برزیل باقی نمانده است که دراولین دیدار باید به مصاف نیجریه برویم  . می دانیم  که این تیم ملی فوتبال ایران  در راه پیکارهای انتخابی جام جهانی نیز  با حرف و حدیث و حاشیه های فراوانی همراه بود که پرو سر وصداترین آن خداحافظی  نا بهنگام مهدی رحتمی بود که بسیاری آن را کنار گذاشتن دروازه بان تیم ملی قلمداد کردند !



سوای این خداحافظی یا به نوعی اخراج  ، حوادث دیگری نیز درون تیم ملی اتفاق افتاد که از آن جمله  کنارگیری علی کریمی  ، مجتبی جباری  ،  هادی عقیلی  و......از تیم ملی بود که همراه با آن امید نمازی نیز ناگهان از کمک به کارلوس کی روش انصراف داد و راهی امریکا شد .!
کی روش در مورد نمازی  ، دستیار سه ساله خود گفت که او  یک فقط تدارکاتچی  بود!!!



علاوه براینها گزینش های آخر کی روش نیز خالی از حیرت و سر و صدا نبود و کنار گذاشتن بازیکنانی چون پیان صادقیان و در واپسین حرکت اعلام حذف نام بازیکنی چون محمد رضا خلعتبری  نیز بسیار پرسش برانگیز بود که هنوز هم این بازیکن گیج  و منگ است . ضمن آنکه مجید صالح نیز در آخرین روزها اعلام کرد که از همراهی تیم ملی فوتبال به برزیل خود داری میکند وبیان  دلیل آن را به آینده موکول کرد تا بگوید که چرا کی روش او را برای نشستن روی نیمکت به عنوان مربی قبول ندارد !



به این ترتیب تیم ملی با حوادث و حاشیه های پرشماری در ماه های گذشته همراه بود که تمام تلاش مسئولان برای سر پوش نهادن روی مسائل مختلف دور می زد !
تیم ملی فوتبال اما آبستن حوادث احتمالی و قابل پیش بینی در روزهای آینده است که یک شکست افتضاح آمیز در برزیل کافی است که این آتش زیر خاکستر زبانه بکشد و اسرار مگو بر ملا شود . اسرایی که در دل شماری از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران  نهفته  شده است و آنان در انتظار آن روزی هستند که همه چیز را به زبان آورند و ناگفتی ها به مردم بگویند ..! چرا که امروز باید سکوت اختیار کنند تا آنان باعث و بانی شکست های احتمالی در برزیل معرفی نکنند و تمام کاسه و کوزه ها را بر سر انان نشکنند !




 فردا از راه میرسد و بدون شک حرفهایی زده خواهد شد که بسیاری در امروز نمی توانند ذره ای از آن را تصور کنند ..! باید به انتظار  فردا نشست تا پرده های فریب  و نیرنگ در جمع سیاه کاران فرو افتد!.....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر