۱۳۹۳ مهر ۱۱, جمعه

شبکه تلویزیونی من و تو و رابطه با نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی !

سپاه پاسداران در واکنش به پخش مستند «انقلاب ۵۷» از شبکه تلویزیونی «من و تو» اعلام کرد فیلم‌های استفاده شده در این مستند در اختیار نهاد‌های اطلاعاتی بوده است.
سپاه به نام این نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی هیچ اشاره‌ای نکرده٬ اما به صراحت اعلام کرده فیلم‌های به نمایش درآمده در مستند مذکور پیش از این در اختیار این نهاد‌ها بوده است.
سپاه پاسداران اعلام کرده فیلم‌های مذکور پس از خروج از نهاد‌های اطلاعاتی در اختیار شبکه «من و تو» قرار گرفته است.
شبکه تلویزیونی «من و تو» به تازگی مستندی پنچ قسمتی درباره انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران پخش کرده که در این مستند تصاویر و صحنه‌های دیده نشده‌‌ای از آن وقایع به نمایش درآمده است.



نگارنده وقتی در سپتامبر 2012 برای اولین بار در باره این شبکه و مستند < از تهران تا قاهره > نوشتم ، اشاره به این مسئله کردم که :

بدون شک  فیلم مستند از تهران تا قاهره و گفتگو با فرح پهلوی نیز می تواند با نظر و همکاری انگلیسیها تهیه شده باشد، تمامی صحنه های متعلق به گذشته( خود فرح هم اشاره کرد تا حالا اینها را ندیده ) فقط در آرشیو بی بی سی و همینطور مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ایران که کارش جمع آوری تمام تصاویر مربوط به انقلاب اسلامی است وجود دارد و شبکه من و تو به آنها دسترسی داشته است؟! و پرسش اساسی این است که چگونه و از چه راهی؟




 دقیقا با مسئله ای که سپاه پاسداران عنوان کرده  ، مشخص میکند که این شبکه وابسته به چه جریانی در داخل ایران است که نگارنده  دو سال پیش به آن اشاره کردم !

شبکه من و تو  که بعد از انتخابات سال ۸۸ در لندن بنا شد و همزمان با این شبکه که آکادمی گوگوش تهیه میکند ، در آلمان نیز که مسابقات رقص تهیه و پخش میکند ، پا گرفت و به فاصله چند ماه شبکه که سریال های ترکی پخش میکند و اساس تمام این برنامه های سر گرم کننده، برای داخل ایران و جوانانی است که سال ۸۸ در نا باوری تمامی سیاستمداران داخل ایران و جهان به خیابان ها آمدند و خواستار سر گونی جمهوری اسلامی شدند!




مدیران این  شبکه << من وتو>> خانواده عباسی هستند که سالها در آمریکا زندگی  کرده و تلویزیون آزادی را داشتند که مخالف جمهوری اسلامی بود! اما یک شبه و ناگهانی و بدون هیچ دلیل مشخص این شبکه تعطیل می شود و مسئولان آن ، شبکه انیترنتی<< ببین تی وی >> را راه اندازی می کنند و کیوان عباسی مدیر حال حاضر شبکه من و تو ، مدتی هم برای امیر قاسمی در تلویزیون طپش کار میکرد و بعد از دوسال سر از لندن و مدیریت شبکه من و تو سر در می آورد!





بعد از انتخابات سال ۸۸ و سرکوب مردم در داخل و همزمان با کم رنگ شدن نقش و قدرت هاشمی رفسنجانی ، پسر ارشد او مهدی هاشمی از ایران خارج می شود و به انگلستان میاید و مقامات انگلیسی ها هم با او صحبت می کنند.
هاشمی رفسنجانی در جمع آخوند های حکومتی تنها آخوند سیاستمداری است که پیش و پس از انقلاب اسلامی رابطه نزدیکی با انگلیسیها داشته و ساختمان و بنای جمهوری اسلامی را با کمک آنها راه انداخته است. همچنین می شنویم که هاشمی رفسنجانی این روزها ظاهرا نقش کم رنگی در این نظام پیدا کرده است و انگیسیها می کوشند دو باره او را فعا ل کنند تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را نگه دارند.
در این رهگذر گفته می شود که مهدی هاشمی با راهنمایی انگلیسیها سرمایه گذاری بزرگی را در کانادا را راه انداخته و حتی اتوبانی را در این کشور ساخته و ۲۰۰ میلیون دلار را در اختیار دولت کانادا تحت عنوان سازمان خیریه و به اصطلاح کارهای فرهنگی قرار داده است!!





در راستای همین نقشه ها و در پوشش کارهای فرهنگی می بینیم که تلویزیون من و تو با بودجه کلان راه اندازی می شود!





نقشه ای بسیار فریبکارانه برای خاموش ساختن جنبش جوانان آزادی خواه ایران و آغاز راهی برای تحمیق افکار عمومی مردم و تزریق ابتذال به خانه ها و خانواده های ایرانی!! ضمن آنکه با فرستادن این برنامه ها می باید کاری کنند تا همگان باور داشته باشند که دیگر خبری از خیزش جوانان برای سرنگونی جمهوری اسلامی در کار نخواهد بود .....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر