۱۳۹۳ مهر ۲۲, سه‌شنبه

جاسوس موساد یا پشتیبان هاشمی رفسنجانی !؟

جاسوس موساد یا پشتیبان هاشمی رفسنجانی !؟

بار دیگر یک بازی نمایشی و سراسر تبلیغاتی برای فریب افکار عمومی در رسانه های جمهوری اسلامی و به ویژه سیمای حکومتی به راه افتاده تا شاید پرده ای روی پاره ای مسائل کشیده شود . در این بازی پر سر و صدا که به خبر اول تبدیل شد ، شخصی بنام امیرحسین جهانشاهی را به عنوان جاسوس موساد و مهره صهیونیست و ضد انقلاب معرفی کردند تا حضور او در جمع مسئولان دو باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و رئال مادرید را آنچنان داغ کنند تا چماقی برای کوبیدن باند رقیب شود.





امیر حسین جهانشاهی همان اصلاح طلبی است که پس از ماجراهای مرگبار انتخابات - درست تر بگویم انتصابات - ریاست جموری اسلامی سال 88 ناگهان در اروپا رویش کرد و خود را  بنیانگذار «موج سبز» در خارج از کشور معرفی کرد و تلویزیون < رها > را به عنوان تریبون رسمی طرفداران هاشمی رفسنجانی ، محمد خاتمی ، میر حسین  موسوی ، مهدی کروبی و تمام به اصطلاح اصلاح طلبها به روی ماهواره فرستاد.





این سرمایه دار پیچیده درمافیای جمهوری اسلامی آمده بود تا در نقش جااندازهای نظام مطلقه فقیه بازی خود را به نمایش بگذارد و از قضا در همان اولین حضورهایش اینگونه در باره هاشمی رفسنجانی سخن گفت :

«گذشته رفسنجانی را فراموش کنیم. امروز اپوزیسیون داخل و خارج ایران از او پشتیبانی می کند، همچنین بخش بزرگی از مراجع بلندپایه دینی، موج سبز آماده بود که همه امکاناتش از جمله شبکه تلویزیونی اش را در اختیار او قرار دهد!

با همین اشاره و پیشینه جهانشاهی در آن دوران رنگ سبز به خوبی در می یابیم که او یک مهره تمام قد برای جااندازی در نقش اصلاح طلب بوده و حالا جمهوری اسلامی برای گمراهی ساده اندیشان می گوید که جهانشاهی یک جاسوس موساد و عامل صهیونیست و ضد انقلاب است تا بازی را به امروز بکشاند!






 در این میان جالب ترین اظهار نظر را حمید رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسولیس در مورد جهانشاهی بیان کرد که او را یک سرمایه دار موفق دانست و جاسوسی را برای جهانشاهی قبول نکرد !!

این حرف حمید رضا سیاسی در آن نمایش ساختگی در اخبار سیمای جمهوری اسلامی بدون شک پاسخی بوده به باند دیگر در مافیای حکومتی که می خواهد چماق ملاقات پرسیولیس ها با جهانشاهی را بر سر باند رقیب فرود آورد.

در همین روزهای آینده روشن خواهد شد که چه اتفاقاتی در وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس خواهد افتاد تا به درستی بدانیم که امیر حسین جهاشاهی یک بهانه بوده برای تسویه حسابهای درون باند های حکومتی و مثل همیشه  این نمایش مسخره و نخ نما با محورهای جاسوسی برای موساد ، عامل صهیونیست ، ضد انقلاب و ......به اجرا در آمد !.........امیر برادران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر