۱۳۹۲ مهر ۱۶, سه‌شنبه

مایلی کهن گرفتار در جمع ریاکاران و چند چهره ها ....

مایلی کهن گرفتار  در جمع ریاکاران و چند چهره ها ....
« ما برای اینکه ایران ، گوهری تابان شود ، خون دل ها خورده ایم »

باید قدردان خدمتگزاران ورزش بود حتی اگر عبده و خسروانی باشد!

پرسپولیس جایی بوده که به آن خیلی مدعوین هستم و بر خلاف بعضی دوستان که میگن، ما پرسپولیس را نگه  داشتیم ،در واقع پرسپولیس بوده که به ما همه چیز داد چه مالی و چه ورزشی!

در زمان قبل از انقلاب با پولی که پرسپولیس به من داده بودو کمک  منصور خان امیر آصفی صاحب خانه شدم !

رفتم کاندیدای مجلس شدم ، خودم تنهایی روی یک برگه هایی که اندازه کارت پستال بود این شعر خدابیامرز محمد نوری را که گفته بود:« ما برای اینکه ایران ، گوهری تابان شود ، خون دل ها خورده ایم » را نوشتم و زیرش آوردممحمد مایلی کهن !

آقای رضازاده، از نظر من کار غیر حرفه‌ای یعنی ورود به مسایل فنی بدون تخصص لازم و از همه مهمتر دروغ گفتن به مردم است !یادش بخیر، جادوانه ورزش ایران زنده یاد "آقا تختی" که راز جاودانگی‌اش نه رنگ و تعداد مدال‌هایش، بلکه دفاع او از حق و حقیقت و در نهایت گرفتن حق مظلوم از ظالم بود!

آیا عدالت است که صغیر و کبیر فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی تیم‌های ایران و برزیل به امارات بروند و پول بیت المال به این شکل هزینه شود؟ بروید میدان میوه و تره‌بار را ببینید که چگونه پیرزن‌ها و پیرمردها از داخل زباله‌ها، میوه‌های خراب را جدا می‌کنند و برای مصرف به خانه‌هایشان می‌برند. ما انقلاب کردیم تا در این مملکت حق به حق‌دار برسد!




مایلی کهن این حرفها را در گذشته زده است و امروز هم به درستی در باره دایی و رویانیان میگه :  آقایان می‌خواهند همه را له کنند... آدم‌های زیادی را زیر پاهایشان له کرده‌اند!!! اینها در اداره مالیات نفوذ دارند!... هکتارها هکتار زمین گرفته‌اند و خود را پروفسور داوری می‌دانند.... نزدیک به 5 میلیارد رقم قراردادشان است.!!!



.

محمد مایلی کهن ،نام آشنایی در فوتبال ایران که نزدیک به چهل سال با فوتبال و باشگاه پرسپولیس بوده و بطور حتم یکی از پیشکسوتان این باشگاه به حساب می آید او از جناح آدم های مذهبی در ورزش فوتبال است ....
من کارهای مایلی کهن را تظاهر نمی دانم حرف های او واقعیت تلخ فوتبال وجامعه امروز ایران است که خود او و امثال او هم در رسیدن جامعه به این سطح ، نقش داشتند!
او به مراتب سالم تر از دایی ورویانیان و .....است!
شاید او اسیر افکار  و اعتقادات مذهبی خودش باشد، اما دزد نیست و کار خلاف هم نمی کند، اما بینش های مذهبی غلط او و امثال او جامعه ما را به عقب برده و شاید هم آدم مستقل و صالح ای برای گفتن این درد ها نباشد!
 اما گفته هایش نشان از تمام اشتباهات بعد از انقلاب است و این که جامعه امروز به اینجا رسیده !یک جامعه عقب افتاده با استبداد مذهبی و یک مشت آدم های فرصت طلب مثل دایی ، رویانیان ، فتح الله زاده ، قلعه نوعی و .....که مانند اختاپوس به جان فوتبال افتادند !!!....به قول بزرگ مرد فوتبال ایران، ناصر حجازی که گفت: مملکت را ویران کردند، خانه خودشان را آباد!





مایلی کهن  وقتی صحبت می کند اگر برای یک لحظه فراموش کنیم که چه کسی و با چه عقیده مذهبی این حرف ها را گفته، می بینیم که کاملا درست و مشخص حرف زده !
اویکبار در برنامه ورزش و مردم خیلی به درستی گفت : آقای فتح الله زاده شما اصلا کجای این ورزش بودی؟ چه جوری وارد ورزش شدی؟همه مردم دنیا از فوتبال لذت می برند، اما شماها آمدید و نگذاشتید مردم لذت ببرند!
او رک و صریح حرف می زند و در جامعه ای که صداقت و درستی وجود ندارد، صحبت های او تلخ است ! برای همین هم علی دایی می گوید : الان هم شاید حرف من و سردار را کسی بخواند اما هیچ‌کس به حرف‌های او توجه نمی‌کند!!!




حرفهای مایلی کهن همراه با واکنش های کسانی همراه است که نقشی در هزار تو و مافیایی این داستان دلالی ونا پاکی در فوتبال ایران دارند!

به هر روی ،مایلی کهن تا امروز اگر هیچ چیزی برای ارائه نداشته است، اما هیچ کس نمی تواند صداقت و صراحت را در بیان او انکار کند ومشکل اصلی مایلی کهن این است که او در جمع ریاکاران و چند چهره ها گرفتار آمده است که نه تنها در فوتبال و ورزش بلکه در همه جای این سرزمین بخت برگشته حاکمیت و  حضور دارند......امیر برادران 

۲ نظر:

  1. سندت واسه متهم کردن فردی مثه علی دایی چیه درباره رویانیان و فتح الله زاده و ..... درست میگی ولی در مورد دایی سخته قبول کردنش- من طرفدار هیچکدوم نیستم ولی مردم ما کلاً ادم موفق رو برنمیتابن-

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز من این مقاله را در پاسخ به پرسش جوانی مثل شما نوشتم :

    http://amirbaradarn.blogspot.com/2013/07/blog-post_6038.html

    پاسخحذف