۱۳۹۲ آذر ۲۱, پنجشنبه

چشم خود را به واقعیت های جامعه تان باز کنید ( 3 )


چشم خود را به واقعیت های جامعه تان باز کنید...!

از همین حالا راه ما از همه جداست !

در فوتبالی که به لحاظ امکانات و مدیریت حتی از آماتوری نیز پایین تر است، پولهای بی حساب و کتاب و بدون تناسب با ارزش و کیفیت بازیکنان به فوتبال سرازیر شده تا فساد و آلودگی همراه با تمام زمینه های دیگر بر فوتبال نیز سایه بیاندازد . در دور مقدماتی جام جهانی حتی یک مسابقه با کیفیت خوب فنی از تیم ملی در مقابل ضعیف ترین تیمهای آسیایی ندیدیم ...! و بسیاری مسائل مثل برنامه های آمادگی تیم ملی ...!
به این ترتیب بسیار مسخره و ابلهانه به نظر می آید که خود را در ردیف 31 تیم دیگر قرار دهیم و بگویم که چه می شود و چه نمی شود !..





مطمئن باشید که تا پایان سه دیدار ایران با نیجریه ، آرژانتین و بوسنی .. آش همین آش و کاسه هم همین کاسه خواهد بود و فقط نادان ها از یک سو و شالارتان ها از سوی دیگر تلاش خواهند کرد تا در این شش ماه حرفهایی بزنند که یک سر سوزن با واقعیت و حقیقت فوتبال در نظام مطلقه ولایت فقیه همخوانی ندارد و براستی بازهم باید یاد آوری کنیم که فوتبال در جمهوری اسلامی همیشه همان راهی را می رود که کل حکومت در آن قدم بر می دارد و دروغ و حقه بازی باید در راس امور باشد ...!

در پایان از گفته یکی از همراهان همیشگی جمهوری اسلامی ، صادق زیبا کلام یاد می کنم که بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی چنین گفته است :

ورزش برای برخي سياسيون ما تبدیل به یک مخدر شده است تا مشکلات اجتماعی را نادیده بگیرند. برای همین آرزو می‌کردم تا ایران ببازد تا این مشکلات پنهان نشوند و ببینیم که در کجا ایستاده‌ایم!!............امیر برادران  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر