۱۳۹۲ آذر ۲۲, جمعه

باز هم دوباره درود به شرف علی کریمی !

باز هم دوباره درود به شرف علی کریمی که  درست صحبت می کند :

 یکی می گوید گروهمان در جام جهانی آسان است و دیگری می گوید سخت است اما به نظر من از این موضوع‌ها چیزی گیرمان نمی‌آید و باید منتظر باشیم تا جام جهانی فرا برسد و وارد بازی‌ها بشویم و ببینیم چه تیمی چند مرده حلاج است!



کریمی درباره اینکه آیا نیم نگاهی به برزیل دارد یا خیر، گفت: من نیزهمانند بقیه بازیکنان هستم و تفاوتی با سایر بازیکنان ندارم ولی هر کاری نمی‌کنم که به جام جهانی بروم. حضور من در جام جهانی بستگی به درخشش، خوب بازی کردن و مثمر ثمر بودنم برای تیمم در زمین فوتبال دارد!



تا جایی که می‌دانیم باید این موضوعی که گفتم در دعوت شدن به تیم ملی و حضور در جام جهانی (مهم) باشد. اگر چیز دیگری در دعوت به تیم ملی نقش داشته باشد، از من این کارها بر نمی آید!!!
کریمی درباره اینکه آیا هستند کسانی که کارهای دیگری می‌کنند تا به تیم ملی برسند؟ بیان کرد: من کاری به این موضوع ندارم ولی یکسری از الان در مورد بازی‌های جام جهانی صحبت می‌کنند. امیدوارم در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان خودمان در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد!!!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر