۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

از همین حالا راه ما از همه جداست !


از همین حالا راه ما از همه جداست !

چشم خود را به واقعیت جامعه تان باز کنید...!

نظری بر حرکت تیم ملی ایران برای جام جهانی 2014 برزیل ...!

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های بوسنی و هرزگووین، آرژانتین و نیجریه همگروه شد.از قبل هم مشخص بود که فرقی نمی کند که در چه گروهی قرار بگیریم.این بحث های کدام گروه و با چه تیمی از آن فوتبالی است که بر پایه درستی بنا شده باشد ، نه این فوتبال بدون هیچ گونه سازندگی ، لیگ ورشکسته و در کنترل نیروهای امنیتی ...! نگاه کنید با چه شرایطی به جام جهانی صعود کردیم که خوشبین ترین فرد هم آن را تصور نمی کرد در بازی آخر با کره یک شانس داشتیم که آنهم خود آنها به ما تقدیم کردند و در پایان بازی هم کی روش گفت : آرزو میکنم یک روزی مثل کره فوتبال بازی کنیم ...!




 برای آن که بیشتر بدانیم در همین حال حاضر نیز در کجای  فوتبال قرار گرفته ایم  و در میان 32 تیم شرکت کننده در جام جهانی 2014 برزیل با چه اوضاع و احوالی روبرو هستیم ،  فقط کافیست به همین گام اول یعنی پخش مسقیم مراسم  قرعه کشی مسابقات  نگاه کنیم . 31 تیم به شکل یکسان و به گونه ای طبیعی و معلوم به پخش این مراسم پرداختند و تنها سیمای جمهوری اسلامی بود که دست به سانسور زد و هر صحنه را براساس خواسته ها و سیاست 35 ساله خود پخش کرد ...! در همین اولین  قدم می بینیم که کار ما با دیگران کاملا تفاوت دارد و بر خلاف همگان  هر کاری را بنابر خواسته های حکومت به اجرا در میاوریم . سوای بر پخش تاسف بار  و غیر عادی  قرعه کشی مسابقات  ، نگاهی داشته باشیم به برنامه های تدارکاتی و آماده سازی 32 تیم در فاصله شش ماه به آغاز جام جهانی که باز هم می بینیم تنها تیم ایران است که دارای برنامه و تقویم روشن و مشخص نیست !
 تمام 31 تیم دیگر به درستی می دانند که تمام روزها و هفته ها  و شش ماه آینده را با چه برنامه ای سپری خواهند کرد  ، الا تیم ایران که این نیز گویای آن است که شرایط  و وضعیت ما کاملا با دیگران فرق دارد ...!




  در همین ارتباط کی روش  از بی برنامگی  تا آنجا می نالد که می گوید : دیگر به هیچکس اعتماد ندارد ! مطمئن باشید که  بی برنامگی برای تدارکاتی برای تیم ملی ایران    به اندازه ای  کی روش را از کوره به در خواهد کرد که فریادش به آسمان می رود تا بیش از پیش بداند در کجا و در میان چه سیستم بیماری گرفتار شده است !!





به این ترتیب بسیار مسخره و ابلهانه به نظر می آید که خود را در ردیف 31 تیم دیگر قرار دهیم و بگویم که چه می شود و چه نمی شود !..
مطمئن  باشید که تا پایان  سه دیدار ایران با نیجریه ، آرژانتین و بوسنی .. آش همین آش  و کاسه هم همین کاسه خواهد بود  و فقط نادان ها  از یک سو و شالارتان ها  از سوی دیگر تلاش خواهند کرد تا در این شش ماه  حرفهایی بزنند که یک سر سوزن با واقعیت و حقیقت فوتبال در نظام مطلقه ولایت فقیه همخوانی ندارد و براستی بازهم باید  یاد آوری کنیم  که  فوتبال در جمهوری اسلامی همیشه همان راهی را می رود که کل حکومت  در آن قدم بر می دارد و دروغ  و حقه بازی باید در راس امور باشد ...!






در حسن ختام  این نوشته از گفته یکی از همراهان همیشگی جمهوری اسلامی یاد می کنم که صادق زیبا کلام  در همین روزهای اخیر چنین گفته است :   ورزش برای برخي سياسيون ما تبدیل به یک مخدر شده است تا مشکلات اجتماعی را نادیده بگیرند. برای همین آرزو می‌کردم تا ایران ببازد تا این مشکلات پنهان نشوند و ببینیم که در کجا ایستاده‌ایم!!............امیر برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر