۱۳۹۲ اسفند ۱۶, جمعه

شبکه تلویزیونی < من و تو > جام جهانی و بازی با شورای ملی !

شبکه تلویزیونی < من و تو >  جام جهانی و بازی با شورای ملی !

این روزها صحبت ازتلاش خانواده  کثیف هاشمی رفسنجانی برای نفوذ در شورای ملی است !...صحبت از یک خبرنگار فرانسوی است که  از ملاقات فرستاده ویژه فائزه هاشمی، دختر شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی و خانم فرح دیبا در پاریس پرده برداشته !!

به این عکس  خوب  با دقت  نگاه کنید :





این عکس را من دوسال  پیش وقتی در باره شبکه  < من و تو >  و پشت پرده آن نوشتم ،  کولاژ کردم  که گویای بسیاری از مسائل  امروزاست  !!

جریانی که کاملا حساب شده و با پول  خانواده  دزد و غارتگرهاشمی رفسنجانی  و سیاست انگیسیها ..!
هدف از بین بردن اپوزسیون خارج از کشور است  که همزمان با راه اندازی شبکه تلویزیون < من و تو >  شکل گرفت !
اول صدای تلویزیون آزادی( خانواده عباسی )  در لس آنجلس خاموش شد ..! بعد شبکه تلویزیون اینترنتی < ببین تی وی > ( خانواده عباسی )  بصورت آزمایشی  را افتاد و نشان دان اینکه   مدیران فعلی این شبکه( خانواده عباسی ) می تواند  برنامه سرگرمی تهیه کنند !!....و بعد هم شبکه من و تو در لندن به مدیریت خانواده عباسی  که از لس آنجلس به لندن کوچ کردند !! راه افتاد !!





این شبکه بسیار تلاش دارد تا خود را  یک شبکه به اصطلاح سلطنت طلب و طرفدار حکومت پادشاهی جا بیاندازد و درنقشه های پنهانی برای امروز و فردای ایران، این نقش را بازی کند!!

برای اینکه بیشتر به نفوذ در شورای ملی که در راس آن رضا پهلوی حضور دارد پی ببریم  ، لازم است عنوان کنم  که شبکه  من و تو برای جام جهانی 2014 برزیل برنامه ویژه دارد و ازیکی از همین  اعضای این شورا و نزدیکنان رضا پهلوی به عنوان مفسر و کارشناس فوتبال هم استفاده خواهد کرد..!





 پیرامون این برنامه و نام کارشناس وابسته به شورای ملی در روزهای آینده بیشتر خواهم گفت تا بدانیم که چه دستهایی از همین حالا برای بهره برداری تبلیغاتی به هنگام برگزاری جام جهانی در کار است تا در خارج از کشوربخصوص در انگلستان با شبکه های تلویزیونی من و تو ، ایران فردا ، جم تی وی و بی بی سی فارسی ..!  بازوی چند منظوره جهت پشتیبانی از دولت حسن ( فریدون ) روحانی باشند !!.......امیربرادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر