۱۳۹۲ اسفند ۲۹, پنجشنبه

در سال جدید ، نیاز به انقلابی زیبا در سرزمینی زشت !


بهار میرسد و دلهای ایرانی در حسرت دیدار ،
نوروز باستانی برای همه شما عزیزان مبارک و به امید که ایران و ایرانی جاوید بماند ..!
در آغاز سال جدید یکبار دیگر تاکید میکنم که برای تغییرات اساسی در همه زمینه ها و همینطور فوتبال که بهانه نوشته های من است ، هیچ راهی وجود ندارد جز سرنگونی نظام جمهوری اسلامی..!
ما احتیاج به انقلابی زیبا در سرزمینی داریم که بدست  حکومت دینی زشت شده و تمامی ارزشها از بین رفته..!.....امیر برادران





نیاز به انقلابی زیبا در سرزمینی زشت..!

پس از نابودی آن زیبایی ها بدست جمهوری اسلامی بی مناسبت نیست تا بدانیم که ایران چگونه وبدست چه کسانی زشت شد..!

ایران زشت شد ...چون قدرتهای جهانی آن را می خواستند!

ایران زشت شد ...چون مذهب را با سیاست گره زدند!




ایران زشت شد ..چون وقتی خمینی  به ایران آمد در پاسخ به پرسشی  که  در داخل هواپیما از او کردند که چه احساسی داری ؟   گفت :  هیچ !
  این تنها حرف  درست  و حقیقت  یک دورغگوی بی نظیر بنام خمینی  بود!
که سر مشق نظام جمهوری اسلامی  در تمام این 35 سال  به شمار آمده  تا همیشه  تیشه  بر ریشه ایران  و ایرانی بزنند !

ایران زشت شد... چون خمینی آمد و به مردم دورغ را هدیه داد...گفت: برای حفظ اسلام  و نظام  دورغ واجب است!!
ایران زشت شد ...چون خمینی گفت : بروید همسایه خود را لو دهید ! اینگونه بود که امروز حس همدلی و همیاری و نوع دوستی و کمک به دیگری و انسانیت در جامعه مان مُرده است . احساس تشنگی برای دریدن دیگری، چاپیدن دوستان، فریب دادن هم میهنان، کلاه گذاشتن سر دوست و آشنا برای منفعت خود و هر اخلاق زشت دیگر جایگزین  کردارهای نیکو گشته اند!!


ایران زشت شد ...چون فیلسوف اش عبدالکریم سروش بود!




ایران زشت شد ...چون در تابستان سال 1367 ... رژيم جمهوري اسلامي هزاران نفر از زندانيان سياسي را در دادگاه هاي يك دقيقه اي محاكمه و بلافاصله اعدام كرد!
.
ایران زشت شد ...چون رئیس زندانهایش ، جلادی  بنام  اسدالله لاجوردی بود که خاتمی در باره او این چنین گفت : او << مهربان پدر >> زندانیان بود!

ایران زشت شد...چون تعداد زيادي از بازجويان و شكنجه گران و مقامات امنيتي دهه 1360، دستان خون آلود خود را شستند و لباس روزنامه نگاري و اصلاح طلبي به تن كردند تا گذشته خويش را از ديد نسل جوان پنهان كنند!


ایران زشت شد...چون روشنفکر ها و نویسنده هایش امثال مسعود بهنود بودند که هاشمی رفسنجانی را امیر کبیر ایران نام نهاندند!

.
ایران زشت شد....چون اولین رویداد بزرگ که ورزش در جمهوری اسلامی می باید در آن حاضر میشد ، بازیهای المپیک 1980 مسکو بود که از قضا حکومت انقلابی ایران با تحریم این بازیها در کنار آمریکا ایستاد .....تا بدین ترتیب حمله شوروی به افغانستان با ورزش گلاویز شود . کیهان ورزشی که از مادری به نام کیهان پیروی می کرد و به اصطلاح انقلابیون در این موسسه پرخروش تر بودند ، در پشتیبانی از تحریم المپیک مسکو به نوعی پیشتاز دیگر رسانه های ورزشی بود تابه اصطلاح فریاد انقلابی ها را به گوش برساند!

ایران زشت شد ...چون کارگردان  و منتقد سینمایی اش جواد  شمعقدری  بود !




ایران زشت شد..چون آنهایی که همه شیفته لبخند محمد خاتمی آن سید خندان شده بودند ، آنهایی که همه شیفته جنبش دانشجویان شده بودند، دانشجویانی که اکثریت  عضو دفتر تحکیم وحدت بودند  و این وابستگی ها به آنها اجازه نمیداد که دانشجویان مستقلی باشند  واکثر آنها الان در امریکا هستند  ، دلارها را گرفتند وبه عنوان نا راضی  سایت دارند و برنامه می سازنند !

ایران زشت شد....چون قدرت های بزرگ سالهاست که میگن میزنیم ، مذاکره می کنیم ،اما نمی کنند ،بازی می کنند ، بازیها در سطح جهانی است نه در سطح فوتبال ایران که در سطح روستاهاست!




ایران زشت شد ....چون اسطوره فوتبالش علی دایی با میلیارد ها سرمایه در اختیار وزرات اطلاعات و امنیت قرار گرفت تا با بابک زنجانی  دزد چند میلیارد دلاری تخته  نرد بازی کند!

ایران زشت شد ... چون  روسای  سازمان ورزش امثال: مصطفی داودی، هاشمی طبا ،مهر علیزاده ، علی آبادی ، سعیدلو و ....بودند!
ایران زشت شد ..چون  مسئولان فوتبالش امثال آبشناسان ، صفایی فراهانی ، دادکان و کفاشیان بودند!

ایران زشت شد ...چون خاتمی این سید خندان به جوانان آن سرزمین  خیانت کرد!

ایران زشت شد ..چون کینه به هر خانه ای و دشمنی به هر خانواده ای راه پیدا کرد!
ایران زشت شد .. چون  کشته شدن هزاران  جوان و زندانی ...از طرف رهبر جمهوری اسلامی حماسه سیاسی نام گذاری شد ...

ایران زشت شد ... چون دولت احمدی نژاد  به گفته خامنه ای : شعارهای انقلاب را برجسته کرد!
ایران زشت شد ...چون موسوی می خواست آن را به دوران طلایی خمینی بر گرداند!

ایران زشت شد ..چون  فقر عمومی مردم از طرف خامنه ای  ..تبدیل به حماسه  اقتصادی خوانده شد !

ایران زشت شد ..چون بزرگترین مشکل مخالفان این نظام ، نداشتن استقلال فکری است و به قول  احسان نراقی که میگه: وقتی شما ایدولوگ هستی ، مخالف هر نظر دیگری هستی ، دگم هستی !




ایران زشت شد..چون  وقتی گوگوش آمد خارج  و در کنسرت هایش آدمهای مشکوک پیدا شدند با پاسپورت های اضافی .... زمانی هم که رفتند جلوی سازمان ملل ، گوگوش بود و اکبر گنجی بودند و هیچ چهره سیاسی دیگری نبودند  وبعد هم  شبکه من و تو و آکادمی گوگوش  راه افتاد !

ایران زشت شد..چون پربینده ترین برنامه تلویزیونی آن سرزمین ،  برنامه نود است که مردم گیج و خوابزده آن   در داخل و خارج خیال می کنند که برنامه نود 
 در سیمای جمهوری اسلامی که کاملا یک محیط امنیتی است ،هر هفته  تیشه را برداشته به ریشه نظام اسلامی میزند  و ماموران حراست هم هیچ گاه نمی فهمند! 




  
ایران زشت شد .. چون دولت جنایتکار خود را بهترین دولت تاریخ ایران بدانند!
ایران زشت شد ..تا فقر و وحشا و اعتیاد بر همه جا سایه بیندازد!
ایران زشت شد ..چون مرگ برای خیلی ها راه نجات شود!
ایران زشت شد..چون انگلیسها ، حسن روحانی را انتخاب کردند!
ایران زشت شد..چون انتخابات در حکومتی چون جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه هیچ معنا و مفهومی به شکل معمول ندارد و از همان آغاز این حکوت ویرانگر دیده ایم که همه گاه با این حیله و فریب که فعلا تن به این غلط بدهیم تا در آینده بتوانیم آن را تغییر دهیم و به درست دست پیدا کنیم.
جمهوری اسلامی با همین رنگ و ریا شکل گرفت و از آن پس نیز آنان که به پای صندوق رای رفته اند ، همواره ناگزیر بوده اند تا به خیال خود بد را به جای بدتر انتخاب کنند که همین امر گویای 35 سال تکیه بر باد است!






ایران زشت شد ..چون پس از35سال هنوز هم فریب می خوریم و هیچ گاه حاضر به یک ساعت اندیشیدن نیستیم  .....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر