۱۳۹۲ اسفند ۱۴, چهارشنبه

یادگارهای منصورخان امیر آصفی برای نسل امروز و فردا ( 1 )

یادگارهای منصورخان  امیر آصفی برای نسل امروز و فردا ( 1 )

راه امیر آصفی در مربیگری....

به شكل تجربي، نه آكادميك... من در شروع بازي فوتبال با نظر جمعي و با وجود اين كه سابقه كمتري نسبت به ساير بازيكن ها داشتم به من پيشنهاد شد كه مسئوليت تيم را هم ضمن بازيكني به عهده بگيرم و رفته رفته به دليل كسب تجربيات در تمرينات و مسابقات و حضور مربيان خارجي و گذراندن كلاس هاي مربيگري به شكل منسجم تري مربيگري را دنبال كردم.

 در كلاس دتماركرامر نمره الف گرفتم و بعد از آن به لندن اعزام شدم و از نزديك با تشكيلات و تمرينات تيم آرسنال آشنا شدم !




اما حق مي دانم كه از علي الهي يادم كنم. او نخستين كسي بود كه به شكل رسمي توپ را جلوي پاي من انداخت و من تحت تعليم او در باشگاه شرق بودم. همچنين بايد بگويم كه تمرين با مربيان خارجي از جمله راجرز انگليسي در تيم ملي تجربيات خوبي در حوزه مربيگري به من داد و بعد از همه اينها من در تيم هاي كيان يك سال، برق و تهران يكسال و يازده سال در تيم آرارات و 12 سال هم در دانشكده هاي مختلف دانشگاه تهران مربيگري كرده ام.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر