۱۳۹۳ فروردین ۹, شنبه

لیگ فوتبال انگستان هر هفته زیباتر از هفته پیش !


لیگ فوتبال انگستان هر هفته زیباتر از هفته پیش !

با شکست چلسی مقابل کریستال پالاس ، مسابقه  آرسنال با منچسترسیتی تا دقایقی دیگر ، دیداری حساس و تماشایی خواهد بود و شاید هم یکی از زیباترین بازیهای لیگ فوتبال انگلستان !
آرسن ونگر امروز باید ثابت کند که اختلاف آرسنال با تیمهایی چون چلسی و منچسترستی پنج ، شش گل نیست ..!هر چند که کار بسیار مشکلی دارد ، چون منچسترسیتی پر از ستاره است !!
ونگر ، مربی که وقتی به فوتبال انگلیس آمد ، تمامی طرفداران فوتبال سنتی این کشور مخالف او شدند..!




آرسن ونگر اعتقاد داشت که فوتبال بر خلاف تصور انگلیسیها فقط فیزیک بدنی نیست و بیشتر تکنیک بازی کردن است و این را با آرسنال ثابت کرد و تیم بدون ستاره را اکثر کارشناسان  مینی بارسلون  لقب دادند ..!
آرسن ونگر استادیوم این باشگاه را با درایت و تفکری که داشت به گنجایش بیشتر و مدرن ترین استادیوم جهان تبدیل کرد ، بطوریکه امروز پر درآمد ترین باشگاه درروز مسابقه ( match day  ) می باشد !!




  آرسن ونگر فلسفه ای در فوتبال دارد که با فوتبال مدرن در دنیای امروز همخوانی دارد . باشگاه آرسنال در کنار منچستر یونایتد  از لحاظ سیستم باشگاهی و دخل و خرج بهترین باشگاه جهان هستند و از همه مهمتر امکان ندارد یک روزی شما خبر دار شوید که آرسن ونگر اخراج شده ..! همینطور که زمانی که آلگس فرگوسن  در منچستریونایتد بود ، این امکان وجود نداشت !! این یعنی ثبات کاری و باشگاهی که درهیچ کجا وجود ندارد!!......امیر برادران 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر