۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۱, یکشنبه

قهرمانی منچستر سیتی نشانی از واقعیت فوتبال حرفه ای !


ظاهرا پیش بینی من برای تیمهای اول تا چهارم لیگ برتر انگلستان درست از آب در آمد..!
این پیش بینی احساسی و یا بر حسب علاقه  به تیم خاصی نبود ، بلکه واقعیتی از فوتبال حرفه ای بود که  تیم هایی که از توانایی بالا برخودار هستند در سر جای واقعی خودشان قرار می گیرند ..!




قهرمانی منچستر سیتی  یکی از همان واقعیتهاست ..! این تیم شایستگی قهرمانی را داشت. این تیم از یک نیمکت ذخیره خیلی خوبی برخودار بود که در لیگ سنگین و فشرده انگلستان که تیم های بالا جدول با چهار جام در گیر هستند ، بسیار مهم است ! مسئله ای که  در تیمی مانند لیورپول وجود نداشت!
  منچستر سیتی تجربه قهرمانی سال پیش را با خود داشت و از طرفی دو بازیکن در میانه زمین داشت بنام سیلوا و یایا توره که آرزوی هر مربی است که این دو بازیکن را داشته باشد  و دو فوروارد با هوش که باعث شد بهترین خط حمله را از آن خود کند ( 102 گل که رکورد بسیار عالی است )!!
در پایان لیگ حرفه ای انگلستان هیچ شگفتی بدست نیامد و تیمها دقیقا در جایی که باید باشند ، قرار گرفتند..!



 این را از این جهت نوشتم که   گول این شارتالان ها و نادان ها را در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران را به دوره بعد جام جهانی برزیل را نخورید!!!
 میدان جام جهانی  ، بازیهای آسیایی نیست که تیمهایی چون عراق ، چین ، عمان و .... شرکت داشته باشند و شگفتیها نتایج را رقم بزنند !!

در هیچ میدان و فوتبال  حرفه ای تیمها ناحق به جایگاه بالا نمی رسند !!صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد ، ریشه اش در کارهای مدیریتی  است که متاسفانه فوتبال ما فرسنگها از آن فاصله دارد!!!!....امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر