۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

مسیح علی نژاد ؛ بانو جاانداز !


می دانیم که پس از حوادث جنایت بار در انتخابات خرداد 88 و آغاز فصلی تازه درجمهوری اسلامی ، شماری از به اصطلاح خبرنگاران اصلاح طلب از ایران بیرون آمدند و در اروپا و امریکا به فعالیت پرداختند . حضور این خبرنگاران قد و نیم قد در پاره ای از رسانه های آشنا مثل بی بی سی فارسی ، صدای امریکا ، رادیو فردا ، من و تو ، ......آنچنان پی در پی و با سرعت نور به تصویر و صدا در آمد که هر تیز بینی بی درنگ دریافت که گردانندگان اروپایی و امریکایی جمهوری اسلامی برای حفظ حکومت آخوندها طرحی نو در انداخته اند !



در جمع خبر نگاران پر شمار و جاانداز یک بانو نیز ظهور کرد که در همان آغاز آشنایی و تماشای او در صدای امریکا و بی بی سی فارسی نشانگر آن بود که هنر های فراوان دارد و می تواند نقشهای بسیاری بازی کند !


زمانی که آن افتضاح و نمایش بیشرمانه در آکادمی موسیقی گوگوش در تلویزیون من و تو و انتخاب ان دختر با حجاب به عنوان برنده آکادمی به تماشا در آمد ، مسیح خانم برای ماله کشی به وسط میدان پرید و اینگونه شکر را قورت داد :
"پیروزی یک زن محجبه در آکادمی گوگوش ، آواز پیروزی اسلام و مسلمین بر سکولارهاو بی حجاب ها می خوانند و خواهند خواند!! 


با گرز زمان خانم مسیح علی نژاد آن کلاه حجاب گونه را نیز از سر برداشت تا پس از عمری باد به موهای خود بیاندازد و بگوید که بلاخره پدر اجازه کشف حجاب را صادره کرده است !


تلاش شبانه روزی در قالب یک خبر نگار آزاد !!! کار را امروز به آنجا رسانده تا این بانو جاانداز رهبر" آزادیهای یواشکی " در جمهوری اسلامی شود که براستی گمان نداشتیم با چنین جانوری روبرو شویم  و 
به درستی نمی دانیم که در چه مکتبی پرورش یافته تا به توانی اینچنین دست پیدا کند که روی دست تمام جانورهای جمهوری اسلامی وارو بزند !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر