۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۷, چهارشنبه

جعبه سياه عملکرد فتح‌ا...زاده !


افشاگری دو باره حسن روش در باره حاج فتح الله زاد ه  :

متأسفانه در استقلال يک هيات مديره بي‌عرضه داشتيم که سطح فکر آن‌ها از فتح‌ا...زاده هم پايين‌تر بود. همين‌ها گذاشتند که مديرعامل هر غلطي که دلش خواست، بکند!!

دقيقاً اين‌گونه بنويسم؟

بله يک واوش را جا نياندازيد. فتح‌ا...زاده هم مانند آن مربيان منشوري بود. اگر جعبه سياه عملکرد فتح‌ا...زاده هم دربيايد، خيلي مسائل روشن مي‌شود!!




حسن روشن سه سال پیش  هم وقتی مسئول آکادمی استقلال شد  ، افشاگری در باره حاج فتح الله زاده راه انداخت و از فساد درون این آکادمی سخن گفت!!




 نگارنده  ( امیر برادران ) هم از همین  صحبت های حسن روشن در باره آکادمی و حاج FAT  کادمی  الله زاده  گزارش  را برای  شبکه من و تو  تهیه کردم که مشاور FAT الله زاده در لندن شخصی بنام محمد تقوی کارشناس بی بی سی فارسی  با پول فتح الله زاده و گرفتن وکیل از من شکایت کردند !! ...بعد از چند هفته به من گفتند که ما نمی توانیم با شما کارکنیم ، چون شما ریشه ای نگاه می کنید و ما می خواهیم برنامه سر گرم کننده داشته باشیم !!! بعد هم تمامی برنامه های مرا از یوتیوپ پاک کردند و برنامه آفساید و فیس بوک آن را هم دیگه ادامه ندانند !!!..... و صدای حسن روشن  را هم برای مدتها در ایران خفه کردند !!




این را از این جهت نوشتم که شالارتان هایی  چون محمد تقوی و FAT  الله زاده را بشناسید !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر