۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۸, یکشنبه

آشنایی با بانو جاانداز !

آشنایی بیشتر با بانو جاانداز !!

می دانیم که پس از حوادث جنایت بار در انتخابات خرداد 88 و آغاز فصلی تازه درجمهوری اسلامی ، شماری از به اصطلاح خبرنگاران اصلاح طلب از ایران بیرون آمدند و در اروپا و امریکا به فعالیت پرداختند . حضور این خبرنگاران قد و نیم قد در پاره ای از رسانه های آشنا مثل بی بی سی فارسی ، صدای امریکا ، رادیو فردا ، من و تو ، ......آنچنان پی در پی  و با سرعت نور به تصویر و صدا در آمد که هر تیز بینی بی درنگ دریافت که گردانندگان اروپایی و امریکایی جمهوری اسلامی برای حفظ  حکومت آخوندها طرحی نو در انداخته اند !



 در جمع خبر نگاران پر شمار و جاانداز یک بانو نیز ظهور کرد که در همان آغاز آشنایی و تماشای او در صدای امریکا و بی بی سی  فارسی  نشانگر آن بود که هنر های فراوان دارد و می تواند نقشهای بسیاری بازی کند !
 زمانی که آن افتضاح و نمایش بیشرمانه در آکادمی موسیقی گوگوش در تلویزیون  من و تو و انتخاب ان دختر با حجاب به عنوان برنده آکادمی به تماشا در آمد ، مسیح خانم برای ماله کشی به وسط میدان پرید و اینگونه شکر را قورت داد :
"پیروزی یک زن محجبه در آکادمی آوازی را پیروزی اسلام و مسلمین بر سکولارها و بی حجاب ها می خوانند و خواهند خواندواقعا از یک برنامه شادی که زندگیِ خسته ی خیلی ها را رنگِ آرامش و هیجان داد لذت بردم. هم تمرین مشارکت بود هم تمرین خوبی برای شناختن مردمِ ما که تشنه ی شادی و آواز و آزادی اند.پیروزی یک زن محجبه در آکادمی گوگوش ،  آواز  پیروزی اسلام و مسلمین بر سکولارهاو بی حجاب ها می خوانند و خواهند خواند!!




با گرز زمان خانم مسیح علی نژاد آن کلاه حجاب گونه را نیز از سر برداشت تا پس از عمری باد به  موهای خود بیاندازد و بگوید که بلاخره پدر اجازه کشف حجاب را صادره کرده است 1
 تلاش شبانه روزی در قالب  یک خبر نگار آزاد !!!  کار را امروز به آنجا رسانده تا این بانو جاانداز رهبر" آزادیهای یواشکی "  در جمهوری اسلامی شود که براستی گمان نداشتیم  با چنین جانوری روبرو شویم !
هنوز هم از گذشته او چندان خبر نداریم  و به درستی نمی دانیم که در چه مکتبی پرورش یافته تا به توانی اینچنین دست پیدا کند که روی دست تمام جانورهای جمهوری اسلامی وارو بزند !!!



 کندوکاو در راه آشنایی با پیشینه مسیح علی نژاد ما را با نقاطی  از  بیست سال پیش او آشنا کرد که می تواند گام نخست برای شناسایی هر چه بیشتر پرچمدار "آزادیهای یواشکی " در جمهوری اسلامی به حساب آید . این کند وکاو به ما گفت :
مسیح علی نژاد در سال 1375 به همراه شوهرش (محمدرضا لطفی)  که حالا از هم جدا شدند ،  به جرم همکاری با گروه کاوه و فریاد مجاهد بازداشت می شوند ..! اما بعد از فقط سه هفته آزاد می شوند و بقیه افراد این گروه  از 6 ماه تا 5 سال به زندان محکوم می شوند !!
بعد دو سال و نیم به جز یک نفر هم که متاسفانه حکم اعدام می گیرد !! همه آنها  آزاد می شوند !
در آن زمان  بین بچه ها ی آن گروه صحبتهایی بود که مسیح و شوهرش با وزارت اطلاعات همکاری کردن که آزاد شوند !!!
 ضمن آنکه  پدرش هم از فرماندهان بسیج پایگاه محله شان  بوده و اوایل انقلاب، بچه های مجاهدین رو میبردن پیشش و اونا رو توبه میداده!!

البته این بانوی جاانداز  دو برادر دارد که ظاهرا آدمهای  خوبی هم هستند و در ایران زندگی می کنند.......امیر برادران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر